امیر حیدری در جمع خبرنگاران عنوان کرد

آمادگی نزاجا برای برگزاری رزمایش در مناطق جنوب شرق کشور

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش‌ها و نوآوری‌ها در زمینهٔ تجهیزات، که ساخته و پرداختهٔ نیروی زمینی خوش‌فکر ارتش است، ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸ - 14January 2014

آمادگی نزاجا برای برگزاری رزمایش در مناطق جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه مراسم تشییع حجتالاسلام "محمدعلی نیکبخت" جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه درک کردن ولایت با حضور در تمام صحنهها به منصه ظهور میرسد، اظهار داشت: مرحوم نیکبخت از جمله افراد بزرگوار و ولایتمداری بود که در تمامی عرصهها حضور داشته و ولایت را به تمام معنا درک کرده بود.

وی ادامه داد: ایشان با حضور موثر و مستمر در عرصههای مختلف به خصوص در دوران دفاع مقدس، با هدایت ارتش در رکاب ولایت بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش مرحوم نیکبخت را اسوهٔ ولایتمداری و اخلاق دانست و گفت: ایشان یکی از اسوههای اخلاق و ولایتمداری بود که جایگزینی برای ایشان بسیار سخت است.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد موفق نزاجا در برگزاری رزمایش قمر بنیهاشم اشاره کرد و گفت: رزمایش قمر بنیهاشم یکی از بزرگترین رزمایشهای نیروی زمینی ارتش به شمار میآید که در جنوب شرق کشور برگزار کردیم.

وی افزود: تمایل ما برای برگزاری رزمایش در این منطقه زیاد است و قطعا این رزمایشها و نوآوریها در زمینهٔ تجهیزات، که ساخته و پرداختهٔ نیروی زمینی خوشفکر ارتش است، ادامه خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار