در هفته جاری صورت گرفت؛

اعزام کاروان روسای دانشگاه‌های خراسان شمالی به راهیان نور

رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خراسان شمالی از مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ - 11August 2016

اعزام کاروان روسای دانشگاه‌های خراسان شمالی به راهیان نور

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی،  طی هفته جاری رؤسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خراسان شمالی از مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند.

این سفر با همراهی دکتر محقر ریاست دانشگاه بجنورد، دکتر صفرزاده رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس خراسان شمالی، مهندس عباس خدابنده رئیس دانشگاه فنی و حرفهای واحد خراسان شمالی (دانشکده فنی پسران بجنورد)، دکتر سعادتی معاونت اداری و مالی مجتمع آموزش عالی اسفراین، دکتر مهدوی رئیس دانشکده علوم قرآنی، دکتر رباط جزی رئیس دانشگاه کوثر، سرهنگ امیری مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان خراسان شمالی، یزدانپناه مشاور فرماندهی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی،  امینیفر مسئول بسیج دانشجویی استان و مرواری مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان در قالب کاروان راهیاننور جامعه دانشگاهی استان خراسان شمالی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و شمالغرب کشور انجام گرفت.

این بازدید از شهر کرمانشاه آغاز و در ادامه منطقه عملیاتی مرصاد سپس منطقه پاوه جای رشادتهای شهید چمران و یارانش مورد بازدید قرار گرفت. این کاروان پس از بازدید از غار قوری قلعه و پس از عبور زا شهر کامیاران بسوی شهر سنندج حرکت کرد.

 امیری مدیر کل حفظ  آثار  و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خراسان شمالی، در حاشیه این بازدید و در جوار یادمان مرصاد گفت: مناطق عملیاتی و یادمانهای غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدتها و فداکاریهای ملت ایران بوده است و آن دوره آزمایش بزرگی برای استانهای کرمانشاه، کردستان و ایلام بود.

وی اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست بلکه واقعیتی از رشادت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده و پایههای این نظام مقتدر را تقویت کردند.

وی افزود: اعزام اردوهای راهیاننور یک حرکت ارزشی و پسندیده اَست که پس از دوران دفاع مقدس نیز به صورت خودجوش و مردمی راهاندازی شده و وجود داشت که مردم با حضور در نقاط جنگی 8 سال دفاع مقدس، با شهداء و ارزشهای آنان تجدید پیمان میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار