مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

مشارکت450 دانش آموز تنگستانی در طرح هجرت 3

قدرت‌های بزرگ اقتصادی جهان فکر می‌کنند که با تحریم‌های اقتصادی می‌توانند سد راه انقلاب شوند، ولی با صبر و شکیبایی مردم ایران این سد شکسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲ - 08July 2013

مشارکت450 دانش آموز تنگستانی در طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی، ناصر دولاح در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 شهرستان تنگستان گفت: اصل و مبنای حرکت طرح هجرت 3 خودسازی است و ماه مبارک رمضان فرصت ارزنده ای است که این مهم انجام و از این ماه مبارک استفاده معنوی شود.

 

دولاح افزود: اردوهای هجرت3 دارای بخشهای مرمت و بازسازی، فعالیت های فرهنگی و تعامل همکاری با دستگاههای اجرایی است.

دولاح اظهار داشت: یکی از نکات دارای اهمیت عشق و علاقه جوانان به انقلاب و ولایت فقیه است که آنها را به این اردوها میکشاند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: به صورت ویژه در این طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان لحاظ شده است.

دولاح گفت: قدرتهای بزرگ اقتصادی جهان فکر میکنند که با تحریمهای اقتصادی میتوانند سد راه انقلاب شوند، ولی با صبر و شکیبایی مردم ایران این سد شکسته خواهد شد.

وی گفت: باید با روحیه جهادی با تمام مشکلات مقابله کرد و کشور را به سمت پیشرفت و شکوفایی سوق داد.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه تنگستان نیز در این مراسم گفت: دانشآموزان در تابستان از جهاد علمی فارغ میشوند و با پیوستن به اردوهای جهادی به جهاد سازندگی سوق مییابند.

سهراب انبارکی افزود: اردوهای سازندگی طرح هجرت3 گامی مهم در راستای تحقق حماسه اقتصادی است.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه تنگستان تصریح کرد: در این اردوها دانشآموزان علاوه بر  تقویت روحیه جهادی ارتباط موثری با صنعت و اشتغال پیدا میکنند.

انبارکی اظهار داشت: با شرکت دانشآموزان در طرح هجرت 3 روحیه سازندگی در بین جوانان نهادینه شده که این امر کمک بسیار شایانی به شکلگیری شخصیت آنها در آینده دارد.

وی بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال حاضر یکی از گفتمانهای مهم در عرصه بینالمللی است.

انبارکی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با طرح هجرت 3 گفت: آثار معنوی طرح هجرت3 خود الگوی مثبتی میشود برای آینده جوانان به ویژه که این طرح در ماه مبارک رمضان اجرا میشود.

وی گفت: در طرح اردوهای هجرت 3 شهرستان تنگستان 450 دانشآموز برای مرمت و بازسازی 15 مدرسه مشارکت دارند.

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها