امام جمعه دهلران :

داعش ابزار دست آمریکا و متحدانش برای مقابله با اسلام ناب محمدی است

امام جمعه دهلران گفت: آمریکایی ها با ایجاد داعش و گروه های تکفیری و تروریستی، تقویت رژیم صهیونیستی و حمایت از آل سعود مقابله و ضربه زدن به اسلام ناب محمدی را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۹۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ - 12August 2016

داعش ابزار دست آمریکا و متحدانش برای مقابله با اسلام ناب محمدی است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهلران با اشاره به خباثت های آمریکا در طول تاریخ علیه اسلام اظهار کرد: کودتای 28 مرداد نمونه بارزی از دشمنی آمریکا با اسلام است.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بد عهدی آمریکا افزود: آنها همیشه خباثت و بد عهدی خود را نشان داده اند و به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.


حجت الاسلام موسوی به دیدار اخیر مسئولان و کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب و بیانات مهم معظم له در جمع ایشان اشاره کرد و یادآور شد: وزارت اطلاعات خادم بزرگ به نظام اسلامی است که با همکاری سایر نیروهای مسلح مصمم به پاسداری از اسلام و انقلاب است.


وی ایمان به خدا، اخلاص و ولایت مداری را از ویژگی های بارز کارکنان و سربازان گمنام وزارت اطلاعات دانست و تاکید کرد: به همت این عزیزان و سایر نیروهای مسلح ایران با وجود قرار گرفتن در میان کشورهای آشوب زده، در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.


امام جمعه دهلران به سکوت مجامع بین المللی در قبال مسایل یمن و بحرین و فروش سلاح از سوی آمریکا به عربستان برای کشتار مردم بی دفاع و بی گناه یمن هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم سران کنفرانس اسلامی و دیگر کشورها به این موضوعات واکنش نشان داده و از حقوق بشر دفاع کنند.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به به فرا رسیدن دهه کرامت و استقبال مردم از کاروان خدام و بیرق حرم مطهر رضوب در دهلران افزود: تقوای امام هشتم و فضایل اخلاقی این بزرگوار موجب شد مردم اینگونه شیفته این امام همام باشند و از بیرقش با جان و دل استقبال کنند.


وی با اشاره به گرمای شدید هوا در شهرستان مرزی دهلران که بیشتر ایام بالای 50 درجه است، گفت: انتظار داریم مجلس و دولت در خصوص تعرفه آب و برق مردم در این شهرستان تجدید نظر کنند.


امام جمعه دهلران همچنین بر ضرورت اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی، توجه به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد.
منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها