آیت الله حسینی بوشهری:

حزب الله لبنان قدرت پوشالی اسرائیل را در جنگ 33 روزه از بین برد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه گفت: حزب‌الله با این پیروزی انتقام سختی از اسرائیل گرفت و قدرت کاذب این رژیم را از بین برد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ - 12August 2016

حزب الله لبنان قدرت پوشالی اسرائیل را در جنگ 33 روزه از بین برد

به گزارش دفاع پرس از قم، آیتالله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبههای نماز جمعه در مصلای قدس قم، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعاتی است که باید توجه ویژهای به آن شود و اگر به این فریضه الهی فراموش شده توجه شود بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه برطرف میشود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: عدهای مسئله معروف و منکر را در یک سلسله مسائل اجتماعی میدانند درصورتی که معروف و منکر به مسائل اقتصادی وسیاسی و اعتقادی ارتباط پیدا میکند و کل فضای جامعه تحت پوشش فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و لزوم توجه مسئولان به این فریضه الهی تصریح کرد: باید وزارتخانه ای به امر به معروف و نهی از منکر اختصاص پیدا کند چون این فریضه الهی از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن 23 مرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه عنوان کرد: روز مقاومت و پیروزی قهرمانانه حزبالله لبنان است، حزبالله با این پیروزی انتقام سختی از اسرائیل گرفت و قدرت پوشالی این رژیم را از بین برد که این پیروزی در اصل پیروزی اسلام و قرآن بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ملاقاتی که مجموعه وزارت اطلاعات با مقام معظم رهبری داشتند ایشان از اقدامات انجام شده تقدیر کردند و تاکید کردند که خط فاصل بین کشورمان و آمریکا باید محفوظ بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها