راهیان نور غرب و شمالغرب-67/ پوریان خبر داد؛

آغاز طرح "هادیان نور" در راهیان نور غرب و شمال‌غرب

معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: این ستاد در جهت تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدای بومی غرب و شمال‌غرب و به منظور شناسایی و شناساندن این شهدا طرح "هادیان نور" را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ - 13August 2016

آغاز طرح

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، سرهنگ "داود پوریان" معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور از دیدار با خانواده معزز شهدای مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب خبر داد و اظهار داشت: این بازدیدها در قالب طرح «هادیان نور» اتفاق میافتد.

وی گفت: ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جهت تعظیم و تکریم خانوادههای شهدای بومی غرب و شمالغرب در استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی که هدف راهیان نور غرب و شمالغرب هستند، بهمنظور شناسایی و شناساندن شهدای بومی، طرح «هادیان نور» را در سطحی وسیع اجرا میکند.

پوریان افزود: ستاد مرکزی راهیان نور بهعنوان متولی این طرح با همکاری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بنیاد شهید و سپاههای استانهای ذکر شده به دیدار خانوادههای شهدای سرزمین راهیان نور غرب و شمالغرب میرود.

معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور بیان کرد: مهمترین اصلی که در این طرح بر روی آن متمرکز شدهایم این است که خانوادههایی مورد بازدید و سرکشی قرار بگیرند که تاکنون کمتر مورد شناسایی و توجه واقع شده و کمتر در میان مردم مطرح هستند. آنهایی که با وجود مجاهدتهای بسیار، در میان مردم گمنام بوده و کمتر معرفی شدهاند.

وی ادامه داد: ستاد مرکزی راهیان نور وظیفه خود دانسته است تا وقتی زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب هستند، در کنار اقدامات و برنامههای دیگر بتوانند به خانوادههای شهدا هم سر بزنند. ازجمله خانوادههایی که مورد بازدید قرار میگیرند خانوادههای پیشمرگهای کرد مسلمانی هستند که بهعنوان انصار حضرت امام(ره) در کردستان در کنار رزمندگان ما حضور داشتند، و حضرت امام هم بر وفاداریشان صحه گذاشتند.

معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور عنوان کرد: اجرای طرح «هادیان نور» طبق جدول زمانی منظم و با همکاری مجموعههای مختلف کشوری و لشکری انجام میشود و ما امیدواریم ذرهای هرچند اندک از رشادتها و دلاوریهای شهدای کردستان در مواجهه با رژیم بعث عراق و ضدانقلابیون طی این تقدیر و دیدارها جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار