پیام تبریک محمد خزاعی به رئیس جدید سازمان بسیج صدا و سیما

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در پیامی انتصاب علی فروغی به ریاست سازمان بسیج صدا و سیما را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ - 13August 2016

پیام تبریک محمد خزاعی به رئیس جدید سازمان بسیج صدا و سیما

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، متن پیام تبریک محمد خزاعی دبیر جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت به رئیس جدید سازمان بسیج رسانه ملی به شرح ذیل است:

جناب آقای فروغی
رئیس محترم سازمان بسیج صدا و سیما

با سلام و دعای خیر؛ احتراما انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی شما را در این عرصه از خداومند متعال خواستاریم. بر این باوریم با شایستگی، ابتکار، روحیه جهادی و انقلابی، و تخصص شما در در حوزههای مختلف فیلم، سریال، موسیقی، برنامهسازی، کارهای رادیویی و تلویزیونی خواهید توانست منشأ خدمت و اثرگذاری ماندگار و تولیدات فاخر، نوآورانه و مبتکرانه باشید.

همچنین، وظیفه میدانم به پاس همکاریها و حمایتهای بیشائبه عزیزان دکتر جعفری و عاطفی از جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت بهعنوان قدیمیترین جشنواره سینمایی انقلاب و خدمات ارزنده و ماندگارشان قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

چنانچه استحضار دارید سازمان بسیج مستضعفین در هفتههای پیش رو، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس چهاردهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت را در پیش دارد؛ که بیگمان، با مساعدت و حمایت حضرتعالی این جشنواره میتواند بیش از گذشته منشأ جریانسازی و تاثیرگذاری در حوزه گفتمانسازی انقلاب اسلامی و رونق و پویایی سینما و هنر کشور گردد.
محمد خزاعی دبیر جشنواره

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها