رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران خبر داد؛

اجرای سفارش رهبر انقلاب توسط گروه محمد رسول‌الله(ص)

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از اجرای سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جمع‌خوانی آیات ۴ تا ۶ سوره مبارکه ممتحنه توسط اعضای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ - 14August 2016

اجرای سفارش رهبر انقلاب توسط گروه محمد رسول‌الله(ص)

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، تولید هفت اثر جدید توسط گروه تواشیح محمد رسولالله(ص) و تولید مجموعه مستند تلویزیونی «سورههای سرخ منا» از جمله جدیدترین کارهای سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ است که بزودی عرضه میشود.

تولید آثار جدید با پیشنهاد فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص)

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، با اعلام این خبر گفت: پس از اجرای گروه محمد رسولالله(ص) در حرم امام رضا(ع) و استقبال از این آثار با پیشنهاد فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) و اعضای گروه تولید آثار جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تولید اثر اسماءالحسنی ویژه ماه مبارک رمضان و قرآن کتاب جاوید ویژه مسابقات بینالمللی قرآن کریم دو کار جدید گروه محمد رسولالله(ص) بود که آماده و عرضه شد.

تولید ۶ اثر برای ائمه(ع) توسط گروه محمد رسولالله(ص)

قربانی از تولید آثار جدید در این گروه خبر داد و گفت: تولید 6 اثر با موضوعات امام علی(ع)، حضرت زهرا(س)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضلالعباس(ع) و امام زمان(عج) از جمله کارهای جدید گروه است که هماکنون در دست تولید است.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران ادامه داد: پس از دیدار اعضای گروه با حضرت آقا و پیشنهاد معظمله مبنیبر تولید کار جمعخوانی آیات 4 تا 6 سوره مبارکه ممتحنه تولید این کار هم در کنار 6 اثر دیگر در دست اقدام است و در مجموع هفت اثر جدید گروه بزودی تولید و عرضه خواهد شد.

تولید مجموعه مستند «سورههای سرخ منا»

وی با اشاره به تولید مجموعه مستند تلویزیونی «سورههای سرخ منا» گفت: از دیگر کارهای ما تولید مجموعه مستند هفت قسمتی برای هفت قاری شهید مهاجر الیالله یعنی شهیدان حسن دانش، محسن حاجی حسنی کارگر، محمدسعید سعیدیزاده، فواد مشعلی، امین باوی، آیتالله مؤیدی قمی و محمدرضا جلالی است که کار فیلمبرداری این مستندها هماکنون آغاز شده است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار