رحیم‌پور ازغدی:

فاطمیون روحیه سلحشوری را میان مهاجران افغانستانی زنده نگه داشته است

رحیم‌پور ازغدی در جمع خانواده‌های فاطمیون افغانستانی مدافع حرم، نسل جوان افغانستانی‌ها را نسلی همراه با مجاهدان بزرگ خواند.
کد خبر: ۹۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 14August 2016

فاطمیون روحیه سلحشوری را میان مهاجران افغانستانی زنده نگه داشته است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شب میلاد امام رضا(علیه السلام) شبی سراسر از شادی و نشاط در میان دوستداران اهل بیت(علیهم السلام) است. به همین مناسبت در جشنی که با حضور خانوادههای شهیدان مدافغ حرم افغانستانی در گلشهر مشهد برگزار شده بود، حسن رحیمپور ازغدی سخنرانی کرد.

وی در ابتدای صحبتهایش یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: بر خلاف تصور خیلیها که فکر میکردند روحیه سلحشوری در میان مردم افغانستان مرده است و بعد از 20 سی سال جنگ و گرفتاری در افغانستان، دیگر توقعی از نسل جدید افغانستان نیست، فاطمیون با فداکاری بزرگی که انجام دادهاند و با دفاع از حریم اهل بیت(ع)، نشان دادند که مجاهدان بزرگی در این نسل هست و سلحشوری در بین مهاجران هنوز هم زنده است.

ازغدی ادامه داد: ما نزدیک به سه هزار شهید افغانستانی را در جبهههای جنگ علیه صدام هم داشتهایم. امروز ما شاهد زینبیون پاکستانی، حیدریون عراقی و فاطمیون افغانستانی هستیم که همه در برابر داعش متحد ایستادهاند.

وی در ادامه صحبتهایش با بیان روایتی از امام رضا(علیه السلام) در مورد شهیدان و مقام آنها، به تجلیل از شهیدان مدافع حرم و گرامی داشتن یاد و خاطره آنها پرداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها