جانشین سازمان وظیفه عمومی:

مدال‌آوران المپیک و فرزندان پارالمپیکی‌ها از سربازی معاف می‌شوند

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مدال‌آوران المپیک و همچنین یکی از فرزندان مدال‌آوران پارالمپیکی از خدمت سربازی معاف خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ - 14August 2016

مدال‌آوران المپیک و فرزندان پارالمپیکی‌ها از سربازی معاف می‌شوند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار ابراهیم کریمی در رابطه با معافیت مدالآوران رقابت های المپیک از خدمت سربازی گفت: هر یک از ورزشکاران ایران که موفق شوند در رقابتهای المپیک 2016 برزیل کسب مدال کنند از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

وی افزود: قهرمانان پس از گذراندن دوره آموزشی می توانند جهت دریافت کارت معافیت سربازی خود اقدام کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی در خصوص معافیت مدال آوران در رقابت های پاراالمپیک 2016 اظهار داشت: قهرمانان رقابت های پارالمپیک نیز می توانند از شرایط معافیت بهره برده و این نیز در صورتی است که این ورزشکاران موفق به کسب مدال شوند.

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از فرزندان پسر قهرمانان پارالمپیکی می توانند از معافیت سربازی بهره مند شوند، گفت: در صورتی که یک مدالآور پارالمپیکی خود نخواهد از قانون معافیت استفاده کند، یکی از فرزندان پسر آن می تواند از شرایط معافیت بهره مند شود.

وی با بیان اینکه تمام ورزشکاران 25 رشته حاضر ایران در رقابتهای پارالمپیک میتوانند از قانون معافیت بهرهمند شوند، اذعان کرد: این قانون مشمول شرکتکنندگان در تمام رشتههای ورزشی میشود و تنها شرط ما این است که ورزشکاران باید در این رقابتها کسب مدال کرده باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار