تحولات یمن؛

شلیک موشک «زلزال۳» به نجران/ هلاکت سه نظامی سعودی

شلیک موشک «زلزال ۳» به پایگاه سعودی‌ها در «نجران» و هلاکت یک نظامی آنها در «جیزان» به دست تک تیراندازان نیروهای یمنی از جمله اخبار و تحولات یمن است.
کد خبر: ۹۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ - 15August 2016

شلیک موشک «زلزال۳» به نجران/ هلاکت سه نظامی سعودی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه یکشنبه یک موشک بالستیک از نوع «زلزال ۳» را به پایگاه سعودی ها در «نجران» شلیک کرد.

یک منبع نظامی اعلام کرد که این موشک با دقت به هدف اصابت نموده و تلفات زیادی به نیروها و تجهیزات سعودی وارد کرد. این منبع شلیک موشک «زلزال ۳» به مواضع سعودی را در راستای واکنش به ادامه حملات هوایی جنگنده های سعودی به یمن برشمرد.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه شنبه نیز یک موشک بالستیک از نوع «قاهر ۱» را به پایگاه «خمیس مشیط» در «عسیر» شلیک کرده بود.

از سوی دیگر یک نظامی سعودی روز یکشنبه در عملیات تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه «الفریضه» واقع در «الخوبه» جیزان به هلاکت رسید. تک تیراندازان نیروهای یمنی همچنین دو نظامی سعودی را در «عسیر» هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یک تانک «آبرامز» سعودی ها را در پایگاه رجلاء نجران با موشک هدایت شونده مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.

لازم به ذکر است که سعودی ها با همراهی چند کشور دیگر عربی بیش از یکسال است مردم یمن را مورد تجاوز قرار داده و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد کرده اند.

منبع: مهر
 

نظر شما
پربیننده ها