سردار مهدوی‌نژاد:

برای رفع محرومیت از قم کار جهادی و تلاش همگانی نیاز است

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: امیدوارم سپاه و بسیج بتواند به عنوان بازوی توانمند اسلام و نظام مقدس اسلامی در رفع محرومیت در کشور گام‌های بلندتری بردارد.
کد خبر: ۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ - 15January 2014

برای رفع محرومیت از قم کار جهادی و تلاش همگانی نیاز است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سردار مهدی مهدوینژاد" فرمانده سپاه علیبن ابیطالب(ع) استان قم دیروز در مراسم افتتاح پروژههای محرومیتزدایی استان قم در تالار معصومیه استانداری ضمن تبریک اعیاد ماه ربیعالاول گفت: از آغاز نهضت اسلامی تلاش دشمنان بر این بوده است که نگذارند ما روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا جلوی پیشرفت ما را بگیرند، افزود: آنها هرچه تلاش کردند نه تنها نتیجهای نداشت بلکه نتیجهای عکس عایدشان شد.
 
فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) تصریح کرد: امروز ایران با قامتی استوار در راستای پاسداری از اهداف نظام مقدس اسلامی در حال گام برداشتن به سوی قلهها است.
 
وی با اشاره به اینکه کل کشور پیش از انقلاب پسرفت داشت و محرومیتها همه جا مشهود بود، عنوان کرد: مسئولان کشور در رژیم قبلی یک نگاه عنادآمیز نسبت به قم داشتند. آنها میدانستند قمیها و حوزه علمیه در مقابل ویژهخواریها و ظلم ایستادگی میکنند و به این علت با قم دشمنی خاصی داشتند.
 
فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) خاطرنشان کرد: در سال ۸۹ "مقام معظم رهبری" با حضور در قم به بعضی از نقاط محروم شهر مانند "محله نیروگاه" و "محله شاه ابراهیم" اشاره کردند و فرمودند که رنگ محرومیت باید از شهر قم پاک شود.
 
وی با بیان اینکه مسئولان باید در این زمینه گامهای موثری بردارند، عنوان کرد: برای رفع محرومیت از قم کار جهادی و تلاش همگانی نیاز است تا عقبماندگیها جبران شود.
 
سردار مهدینژاد در پایان عنوان کرد: از زحمات همه کسانی که برای رفع محرومیت قم گام برداشتهاند، تشکر میکنم. امیدوارم سپاه و بسیج بتواند به عنوان بازوی توانمند اسلام و نظام مقدس اسلامی در رفع محرومیت در کشور گامهای بلندتری بردارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار