فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص):

جمهوری اسلامی ایران بر مدار حق است

سرلشکر «رشید»، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر مدار حق است و دشمنان بر مدار باطل قرار دارند.
کد خبر: ۹۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ - 16August 2016

جمهوری اسلامی ایران بر مدار حق است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرلشکر «غلامعلی رشید»، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) مساله پیش رو را انواع تهدیدات و احتمال اقدام از سوی دشمن دانست و افزود: این به معنای تقابل راهبردی، بین نظام مقدس جمهوری اسلامی با آمریکاست، ما بر مدار حق و آنها بر مدار باطل قرار دارند.

وی در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: ایران در برابر تهدیدات فزاینده و فرصت های بی شمار قرار گرفته است و سطح تقابل راهبردی با دشمن دائما رو به افزایش است.

وی ادامه داد: کاملا مشخص است که تحولاتی همچون بیداری اسلامی، ظهور گروه ها و جریانات مشکوک تکفیری درمنطقه، جریاناتی را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

رشید، اقدامات انجام شده پیش از شروع تهدید و جنگ را جزو ذخایر و آمادگی ها و مصون سازی های کشور برشمرد و گفت: کارهایی که سازمان پدافند غیرعامل برای کشور و دستگاه ها و بخش های غیرنظامی انجام می دهد از جمله این تدابیر است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برخورداری جمهوری اسلامی ایران از موقعیت راهبردی وعوامل ژئوپلتیکی فوق العاده را فرصتی بزرگ دانست.

وی گفت: مهم ترین مساله کشور در مواجهه با تهدیدات آماده کردن و مصون سازی کشور در برابر تهدیدات وجلوگیری و اجتناب از غافلگیری است.

سرلشکر رشید درخصوص موارد یاد شده چنین توضیح داد:مورد اول در حال انجام است و درباره مورد دوم باید کاری کنیم در برابر اقدامات دشمن غافلگیر نشویم؛ چرا که این امر دارای پیامدهای روانی در کوتاه مدت و هم دراز مدت است، ما هر چقدر بتوانیم خودمان را آماده تر و مصون سازی کنیم، مانع غافلگیری می شود ولی بخش اعظم آن به اشراف اطلاعاتی باز می گردد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به تجربیات فرمانده های دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید خدا را شکر کنیم که دستگاه های امنیتی و دفاعی کشور دست برادران مومن و انقلابی قرار دارد که حداقل دارای سه دهه، تجربه اند.

منبع: سایت پایداری ملی
 

نظر شما
پربیننده ها