سردار نقدی در جمع شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی:

باید مراقب بود که در سال‌های آینده گفتمان مقاومت کمرنگ نشود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید مراقب بود که در سال‌های آینده گفتمان مقاومت کمرنگ نشود و لازمه این امر شناساندن ماهیت اصلی امریکا و اسرائیل به مردم ایران است.
کد خبر: ۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹ - 08July 2013

باید مراقب بود که در سال‌های آینده گفتمان مقاومت کمرنگ نشود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاهها ضمن تبریک به ملت ایران جهت خلق حماسه سیاسی 24 خرداد، گفت: بهترین و درستترین راه جهت تبیین اصولی مواضع گام برداشتن در جهت گفتمان و بیانات مقام معظم رهبری است.
 
نقدی افزود: هرکس از راه ولایت جلو بیفتد مارق و جزء خوارج است و کسی که عقب بماند جا مانده است و پیروز و سعادتمند واقعی کسی است که دقیقا گام به گام همراه با ولایت است.
 
وی ادامه داد: در انتخابات هم هرکس احساس یأس و ناامیدی کند از راه ولایت دور شده است چرا که مقام معظم رهبری از انتخابات بهعنوان پیروزی بزرگ ملت ایران یاد کردند و کسی که ادعای ولایتمداری دارد نباید از این گفته رهبری و مسیر ولایت خارج شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر باطلالسحر بودن انتخابات گفت: نفوذ روزافزون انقلاب اسلامی با توجه به سی سال تبلیغات منفی دشمنان، از مصادیق باطل شدن سحر دشمنان است.
 
نقدی در ادامه اضافه کرد: انقلاب اسلامی در سال 88 شاهد یک پدیده عجیب بود و آن هم اینکه افرادی که جزو یاران انقلاب بودند مدعی تقلب در انتخابات شدند و نظام را به نبود دمکراسی و مردمسالاری متهم کردند. این ادعای تقلب دنیا را نسبت به جمهوری اسلامی با تردید روبهرو کرد و معاندان خارجی از این قضیه سوءاستفاده کردند.
 
وی ادامه داد: انتخابات به صورت همهجانبه ذهن دشمن را در زمینه مسائل سیاسی و رسانهای خنثی کرد و نشان داد که جمهوری اسلامی کاملا امانتدار آرا مردم ایران است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: این انتخابات همچنین باعث بازگشت اعتماد دوباره عده قلیلی از مردم که در مورد مشروعیت نظام به تردید افتاده بودند، شد.
 
نقدی تصریح کرد: دو اصل مهم و اساسی وجود دارد که باعث حفظ حیات نظام میشود یک ارزشهای الهی و دوم وحدت تا زمانی که این دو اصل در جامعه جاری و ساری باشند انقلاب آسیب نخواهد دید.
 
وی افزود: تمدن غرب به انتهای عمر خود نزدیک شده است و این تمدن میکوشد که تمدن اسلامی نتواند بهعنوان جایگزین جایگاه تمدن غرب را در جهان به خطر بیندازد و آن را با تهدید مواجه کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتخابات 24 خرداد نمونه کامل مردمسالاری و دمکراسی بود چرا که ما در دنیا کمتر کشوری را سراغ داریم که در انتخاباتهای مهم آن نظیر جمهوری اسلامی 73 درصد افراد واجد شرایط رای دادن به نظام اعتماد کنند و در انتخابات شرکت کنند.
 
نقدی همچنین اعلام کرد: نکته مثبت انتخابات ریاست جمهوری را غلبه گفتمان ولایت بود در انتخابات چرا که هر چه به زمان پایان انتخابات نزدیکتر میشدیم مواضع کاندیداها انقلابیتر میشد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بیگانگان دوست داشتند سناریوی انتخابات بهگونهای پیش برود که رقابت در بین کاندیداها بر سرسازشکاری باشد ولی در عمل قضیه برعکس شد و رقابت اصلی بین کاندیداها در زمینه رقابت در گفتمان مقاومت شکل گرفت و مسئله مهم در انتخابات همین بود که گفتمان مقاومت در انتخابات پیروز شد و پیروز نهایی انتخابات نظام و مردم بودند.
 
نقدی در ادامه گفت: باید مراقب بود که در سالهای آینده گفتمان مقاومت کمرنگ نشود و لازمه این امر شناساندن ماهیت اصلی امریکا و اسرائیل به مردم ایران است.
 
وی تصریح کرد: مسئله مهمی که باید به آن توجه کرد، مسئله فتنه است چرا که برگزاری انتخابات 24 خرداد باعث روشن شدن امانتداری نظام شد و باید در منزوی کردن فتنهگران تلاش لازم را به خرج بدهیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین افزود: مسئله فساد اقتصادی و اشرافیگری مسئله مهم بعدی است که باید با هوشیاری و مراقبت کامل به موضوعات و مسائل اقتصادی در دولت آینده نگریست علاوه بر این موضوع باید از دامن زدن به تفاوتهای مذهبی و قومی خودداری کرد و لازم است بر استمرار آن جلوگیری کرد.
 
نقدی در ادامه اضافه کرد: اعتدال شعار بسیار خوبی است چرا که اعتدال شعار اصلی اسلام است اعتدال یعنی نترسیدن از دشمن، محاسبه درست تحرکات دشمن و مبارزه عاقلانه با او و در یک کلام یعنی شجاعت و وا ندادن.
 
وی در پایان این جلسه گفت: امیدوارم که دولت آینده بتواند در سایه آرامش و دوری از تنشهای سیاسی مشکلات کشور را حل کند و به رشد و تعالی کشور کمک کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار