راهیان نور غرب و شمالغرب-90/ معینی خبر داد؛

برقراری امنیت در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و شمالغرب

دبیر قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با همدلی و همزبانی، امنیت مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب را برقرار کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ - 18August 2016

برقراری امنیت در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و شمالغرب

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «صادق معینی» دبیر قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با همدلی و همزبانی، امنیت مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب را برقرار کردهاند.

وی ادامه داد: با هماهنگیهای انجام شده با قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و قرارگاه منطقهای نجف اشرف (غرب کشور) سپاه پاسداران، برنامهها و تدابیری برای حضور خانوادهها و کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور اندیشیده شده است تا با امنیت کامل این عزیزان حضور یابند.

مشاور فرمانده ناجا تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اهتمام ویژه مسیرهای منتهی به استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه را جهت تسهیل در عبور و مرور زائرین راهیان نور کنترل میکند.

رئیس کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص اعزام کارکنان نیروی انتظامی به این مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس افزود: با همکاری سازمان اردویی و گردشگری بسیج، امکان حضور 2 هزار نفر از کارکنان و خانوادههای ناجا در برنامههای آتی راهیان نور غرب و شمالغرب فراهم خواهد شد.  

سردار معینی در پایان  تصریح کرد: یادمانهای والفجر 10 در کردستان و مسلم سومار در کرمانشاه توسط ناجا اداره میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار