سامانه موشکی اس۲۰۰ متحرک‌سازی شد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از متحرک‌سازی سامانه موشک اس۲۰۰ خبر داد و گفت: نمونه متحرک‌سازی شده این سامانه در رزمایش آتی این نیرو رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴ - 08July 2013

سامانه موشکی اس۲۰۰ متحرک‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در خصوص تأکیدات فرماندهی کل قوا مبنی بر متحرکسازی سامانه اس 200 و اقدامات پدافند هوایی ارتش در این زمینه اظهار داشت: اقدامات خیلی خوبی در این زمینه انجام شده است؛ علاوه بر سامانه اس 200، قصد متحرکسازی همه سامانههای توپخانهای و موشکی را داریم.

وی دراینباره افزود: چهبسا در اس 200 دیدید که علاوه بر افزایش حجم آتش، دقت نقطهای نیز اقدام کردیم که آن هم مثمر ثمر بود.
 
امیر اسماعیلی 12 دی ماه سال گذشته در همایش بزرگداشت شهید ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، طی سخنانی با اشاره به دیدار با فرمانده معظم کل قوا در 14 آبان ماه همان سال، گفته بود: حضرت آقا در این دیدار بر متحرکسازی سامانه موشکی اس200 تأکید کردند و حالا با گذشت هفت ماه از آن سخنان، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) میگوید: متحرکسازی فقط محدود به سامانه اس 200 نمیشود بلکه با متحرکسازی سامانهها قصد داریم تا چابکی و چالاکی پدافند هوایی را بالا ببریم.
 
امیر اسماعیلی همچنین تأکید کرد: با توجه به متحرکسازی این سامانه، از نمونه متحرک اس 200 در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 5 رونمایی خواهیم کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار