رونمایی از سامانه ی شبیه ساز فاتح 12

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده ی نیروی هوایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین ولی ا... صبری رییس اداره ی عقیدتی سیاسی نهاجا در صدر هیئتی با حضور در پایگاه شهید بابایی اصفهان از بخش های مختلف پایگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷ - 08July 2013

رونمایی از سامانه ی شبیه ساز فاتح 12

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در جریان این بازدید دو روزه، فرمانده ی نهاجا و رییس اداره ی عقیدتی سیاسی این نیرو از قسمت های مختلف پایگاه هشتم شهید بابایی، از جمله شبیه ساز اف 14، مرکز آموزش عالی رسته ای و مرکز آموزش سربازی شهید ابوعطا بازدید و سامانه ی شبیه ساز فاتح 12 را افتتاح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ولی ا... صبری طی سخنانی گفت: کارهای شایسته ای را شاهد بودیم که با همت امیر برخور فرمانده ی پایگاه وهمکاران محترمشان انجام شده است.
 
وی افزود: امروز با وجود تمام تحریم ها ومحدودیتها، این عزیزان و تیزپروازان نیروی هوایی پرواز می کنند که این برای اسلام و این ملت است.
 
وی خاطر نشان کرد: شهدا پرچم دار بودند و ما پرچم ها و علم هایی که در دست این ها بود را گرفته و ادامه راه می دهیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین صبری با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) که می فرمایند: "بزرگ ترین عبادت این است که انسان خودش را بشناسد"، تصریح کرد: منظور از خودشناسی این است که انسان بداند از کجا آمده، به کجا می رود و دوم این که ارزش و قیمت خود را بشناسد که چقدر می ارزد، مثلا شهید بزرگوار شهید بابایی و شهدای دیگر آیا می توان کارشان را با مقیاس پول ارزش گذاری کرد؟
نظر شما
پربیننده ها