رئیس‌جمهور در مراسم روز صنعت دفاعی:

ورود اس ۳۰۰ به ایران یک کلمه رمز برای دنیاست

روحانی گفت: در سال 68 نامه ای به رهبری در خصوص نیاز کشور به S300 نوشتم.
کد خبر: ۹۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 21August 2016

ورود اس ۳۰۰ به ایران یک کلمه رمز برای دنیاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهور صبح امروز همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی با حضور در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از توانمندیهای این وزارتخانه در حوزه هوایی بازدید و به ایراد سخنرانی پرداخت.

مهمترین محورهای سخنان رئیسجمهور به شرح ذیل است:

*در مردادماه سال 95 تفاوتهایی با مردادماه سال گذشته داریم، از لحاظ فضایی که در منطقه و جهان برای ایران پیش آمده است.

*برجام یک کار عظیم و بزرگی بود که بسیاری از نیروها و کارگزاران نظام در بخشهای مختلف در آن نقش و تاثیر داشتند. در برجام موفقیتها و پیروزیهای فراوانی به دست آوردیم که یکی از این موفقیتها پیروزی اخلاقی ملت ایران بود.

*در طول مدت 12 تا 13 سال ما را متهم میکردند که مخفیانه در پی ساخت سلاحهای کشتارجمعی هستیم. ثابت شد که دشمنان تهمتهای واهی به ما نسبت دادند. ما به دنبال ساخت و انبار سلاحهای کشتارجمعی نبودیم.

*حل مسئله پی ام دی و برجام پیروزی فنی و اخلاقی ملت ایران بود. ثابت کردیم بدخواهان ما دروغ میگویند.

*برجام صدها خاصیت دارد. بازدید آمانو از پارچین یک بازدید تاریخی در زمینه مسائل حقوقی بود.

*ما باید فاصلههای خود را با صنعت دنیا جبران کنیم.

*این دولت با همه سختیها در زمینه بودجه و اعتبارات نسبت به نیروهای مسلح کم نگذاشته است. اعتبارات و بودجه نیروهای مسلح امسال نسبت به سال گذشته دو برابر است.

*ما علیرغم اینکه ثبات خود را در منطقه حفظ کردیم، به دوستان و همسایگان خود کمک کردیم. اگر به سوریه، عراق و لبنان کمک نمیکردیم معلوم نبود چه بر سر آنها میآمد.

* در زمینه موشکها و پهپادها کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است. ورود اس 300 به ایران یک کلمه رمز برای دنیاست. اولین نامهای که درباره اس 300 نوشتم در سال 1368 بود. در سال 68 نامهای به رهبری نوشتیم که نیاز به اس 300 داریم.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار