هشتم شهریورماه؛

آبادان میزبان ۶۰ شهید دفاع مقدس می‌شود

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: هشتم شهریور ماه امسال آبادان میزبان پیکر پاک و مطهر ۶۰ شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ - 21August 2016

آبادان میزبان ۶۰ شهید دفاع مقدس می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس خوزستان، ناخدا یکم عرشه نادر حمودی در جلسه هماهنگی استقبال از پیکر شهدا در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان، اظهار داشت: طبق هماهنگیها و برنامه ریزیهای انجام شده، پیکر شهدا در هفتم شهریورماه پس از طی مراحل قانونی و تحویل از مقامات عراقی در بندر بصره، از طریق مرز آبی به خرمشهر وارد می شود.

وی عنوان کرد: صبح هشتم شهریورماه پیکر شهدا از طریق اروند رود از خرمشهر به سمت بندر آبادان حرکت میکند.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر تصریح کرد: براساس پیش بینیهای انجام شده پیکر پاک و مطهر این شهدا حوالی ساعت ۱۰ صبح به بندر آبادان میرسد، سپس طی تشریفات خاصی تابوتها به محل پیش بینی شده (در کنار درب اداره بندر) برده میشوند و در آنجا و با حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و شهید پرور آبادان و همراه با مداحی از شهدا استقبال میشود.

آئین وداع با شهدا در مصلی نماز جمعه

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این جلسه گفت: طی برنامهریزی صورت گرفته، پیکر شهدا پس از ورود به آبادان و انجام مراسم استقبال از سوی مردم و مسئولان به نمازخانه سپاه منتقل میشوند.

سرهنگ عبدالحسن بعنونی نژاد افزود: همچنین آئین وداع با شهدا ساعت ۹ شب هشتم شهریورماه امسال در محل مصلی نماز جمعه آبادان و با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار می شود. وی در پایان بیان کرد: پس از اتمام آئین وداع با شهدا، پیکر پاک و مطهر لاله های به خون خفته به سمت اهواز روانه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها