در استان بوشهر برگزار شد؛

نشست هماهنگی سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس + تصاویر

نخستین نشست هماهنگی سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور نمایندگانی از ادارات، سازمان‌ها و نهادهای نظامی استان بوشهر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ - 22August 2016

نشست هماهنگی سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، نشست هماهنگی ستاد سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ خسروی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بوشهر، اظهار داشت: پاسداشت سالگرد هفته دفاع مقدس و ورود به 37 سال مقاومت اسلامی یعنی اینکه امام عزیز با حمایتهای خود با وحدت و همدلی همه اقشار، صحنهای خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

وی در ادامه با بیان این که امسال اجرای برنامههای هفته دفاع مقدس با محوریت ارتش جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: برنامههای هفته دفاع مقدس در استان بوشهر با شعار «ما آمادهایم» با رژه نیروهای مسلح مستقر در استان آغاز میشود.

در این نشست نمایندگان ادارات و سازمانها به شرح برنامههای هفته دفاع مقدس خود پرداختند؛ که یکی از این ویژهبرنامهها بازسازی عملیات کربلای 3 و شب خاطره در پارک بزرگ دهکده گردشگری بوشهر است و از سویی ویژهبرنامه شب خاطره با حضور یگانهای نیروهای مسلح و ادارات، تجلیل از ایثارگران عملیات ثامنالائمه(ع)، تجلیل از زنان ایثارگر، تجلیل از سربازان نمونه و برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت اقتصاد مقاومتی که از طرف سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار میشود.

از دیگر برنامههای مطرح در این هفته غبارروبی مزار مطهر شهدا، یادواره زنان شهید و ایثارگر شهرستان بوشهر، تجلیل از ایثارگران، دیدار با جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، فراخوان مقالهنویسی و تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس است.

در این راستا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در کنار سایر برنامههای هفته دفاع مقدس افتتاح سایت تخصصی دفاع مقدس استان بوشهر، چاپ و توزیع ویژهنامه معبر و اختتامیه نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس  را در نظر دارد.

نظر شما
پربیننده ها