با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت می گیرد؛

اتصال یک‌هزار و 200 روستای مازندران به شبکه اینترنتی در هفته دولت

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران در هفته دولت میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با حضور وی افتتاحیه اتصال یک‌هزار و 200 روستای مازندران به شبکه اینترنتی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ - 23August 2016

اتصال یک‌هزار و 200 روستای مازندران به شبکه اینترنتی در هفته دولت

به گزارش دفاع پرس از مازندران، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران شب گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد سه ساله دولت تدبیر و امید در مصلی نماز جمعه بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه رسانه و تبلیغات نقش بیبدیلی در تنویر افکار عمومی دارد یکی از راههای انعکاس عملکرد، برپایی همین نمایشگاه است که به دستور استاندار مازندران همه شهرستانها از جمله بابل موظف به برگزاری آن شدند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بابل با برپایی 40 غرفه اقدام به ارائه عملکرد دولت تدبیر و امید کردند، افزود: از ابتکارات خوب بابل افتتاح شبکه بابل تی وی بوده که دستاورد نمایشگاه را آنلاین گزارش میدهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد:  حضور فعال مدیران در این نمایشگاه ضروری بوده و باید به سؤالات، پیشنهادات و انتقادات رسانهها پاسخ دهند و نظرات مردم را مورد توجه قرار دهند.

یونسی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت بیش از 700 پروژه در مازندران با اعتباری بالغ بر 622 میلیارد تومان آماده بهرهبرداری است.

این مسئول یادآور شد: مازندران در هفته دولت میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با حضور وی افتتاحیه اتصال یکهزار و 200 روستای مازندران به شبکه اینترنتی انجام میشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دیدار مدیران با خانواده شهدا و جانبازان و برگزاری جشنواره شهید رجائی با تجلیل از برگزیدگان دولت در حوزههای مختلف تخصصی و غیرتخصصی را از دیگر برنامههای هفته دولت برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها