حجت‌الاسلام کوهستانی:

آموزش های عقیدتی تاثیر ملموسی در سپاه دارد

جانشین معاونت عقیدتی سیاسی سپاه گفت: تاثیر آموزش‌های عقیدتی در ماموریت‌های محوله به نیروی زمینی سپاه در میدان عمل کاملا ملموس و محسوس است.
کد خبر: ۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳ - 08July 2013

آموزش های عقیدتی تاثیر ملموسی در سپاه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، ، حجتالاسلام رمضانعلی کوهستانی جانشین معاونت عقیدتی سیاسی سپاه در همایش تخصصی معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، با اشاره به فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان، آموزش قرآن را یکی از برنامههای مهم معاونت عقیدتی سیاسی خواند و گفت: قرآن آمده است تا نوع نگاه انسان را به تمامی پدیدههای عالم تغییر دهد به گونهای که تغییر و اصلاح نگرش و نگاه انسان به پدیدهها و مخلوقات به نگاهی جامع، سالم، عمیق و پیوسته تبدیل شود و دریابد همه چیز در خدمت انسان است.
 

حجتالاسلام کوهستانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: هر جای قرآن را که نظر کنیم میبینیم که قرآن نگاه جامع را یاد میدهد و معاونت عقیدتی هم در راستای تامین این هدف قرآن باید با آموزش، نگاه جامع را به مخاطبین خود منتقل کند.


جانشین معاونت عقیدتی سیاسی سپاه با تاکید بر انس با قرآن کریم گفت: برای ماه مبارک رمضان امسال کتاب تفسیر سوره مبارکه صف با شرح و توضیح آن برای تدریس چاپ و توزیع شده است.


حجتالاسلام کوهستانی نیروی زمینی سپاه را از لحاظ نظم و برگزاری کلاسهای عقیدتی نسبت به سایر نیروها، برتر عنوان کرد و گفت: تاثیر آموزشهای عقیدتی در ماموریتهای محوله به نیروی زمینی سپاه در میدان عمل کاملا ملموس و محسوس است.


جانشین معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای مجموعه فرماندهی و نمایندگی نیروی زمینی سپاه از برنامههای عقیدتی گفت: علیرغم محدودیتهای بودجه، برنامههای عقیدتی همچنان جزء اولویتهای اول بوده و امسال علاوه بر برنامههای معمول چند طرح جدید از جمله طرح سرباز معلم، پاسدار معلم و... را در دستور کار داریم.


قبل از سخنان حجتالاسلام کوهستانی، حجتالاسلام حسنلو مسئول معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه طی سخنان کوتاهی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین هدف از برپایی این همایش تخصصی را تبیین و تشریح برنامههای سال و بررسی مشکلات ردهها و رفع ابهامات عنوان کرد.

نظر شما
پربیننده ها