فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه:

اولین هدف برگزاری یادواره شهدا افزایش ولایت‌مداری مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه اهداف و برنامه‌های کنگره 151 شهید دفاع مقدس و چهار شهید گمنام این شهرستان را تشریح کرد و گفت: اولین هدف برگزاری یادواره شهدا افزایش ولایت‌مداری مردم است.
کد خبر: ۹۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ - 24August 2016

اولین هدف برگزاری یادواره شهدا افزایش ولایت‌مداری مردم است

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، سرهنگ مجید فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با بیان اینکه تلاشها برای برگزاری کنگره شهدای شهرستانها و کنگره سه هزار شهید استان از چهار سال پیش آغاز شده است، اظهار داشت: در این راستا همه بسیجیان، مردم و دستگاههای اجرایی در حد توان فعالیت داشتهاند.

وی اولین هدف برگزاری یادواره شهدا را افزایش ولایتمداری مردم دانست و افزود: ولایت، محور وحدت، همدلی و انسجام است و پیروی از فرمایشات ایشان کلید حل مشکلات و رمز پیروزی در همه عرصههاست.

فغانی از تقویت استکبارستیزی و دشمنشناسی بهعنوان دومین هدف برگزاری یادواره شهدا یاد کرد و اظهار داشت: با پیروی از سیره شهدا بحث جلوگیری از نفوذ، عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین ارتقاء سطح معرفت دینی، افزایش حس مسئولیتپذیری، تبیین فرمایشات رهبری در اصلاح سبک زندگی اسلامی، ارتقاء حس نوعدوستی و صله رحم را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد.

فغانی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را یکی از بخشهای کنگره شهدای شهرستان دانست و افزود: با برگزاری این نمایشگاه سعی میشود ضمن تشویق افراد برای حضور در عرصههای اقتصادی، سنت نیکوی قرضالحسنه که رو به فراموشی است، احیا شود.

وی قناعت، اصلاح الگوی مصرف، توجه به تولیدات داخلی و استفاده از کالای ایرانی را از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه ادامه داد: برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان گرمه تاکنون سه جلسه شهرستانی با هماهنگی ستاد، برگزار شده و جلسات داخلی دبیر این کنگره که ناحیه مقاومت بسیج است از اردیبهشتماه بهصورت هفتگی در حال برگزاری است.

وی مهمترین برنامهها تا روز برگزاری کنگره شهدای شهرستان گرمه را برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، برپایی برنامه آبروی محله، همایش ائمه جمعه و جماعت، سرکشی از خانوادههای شهدا و برگزاری حلقههای صالحین برشمرد.

فغانی بیان کرد: کتاب خاطرات سردار شهید محمدنیا در روز کنگره رونمایی میشود.

وی سردار حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء را سخنران اصلی مراسم عنوان کرد و افزود: از طریق فرمانداری شهرستان نیز از استاندار خراسان شمالی و مسئولان استانی دعوت به عمل آمده است.

فغانی گفت: مجریگری این برنامه را شفیعی مجری برنامه پلاک 8 شبکه استانی اترک عهدهدار خواهد بود و تلاش شده تا با هماهنگی حفظ آثار، هنرمندان و خوانندگان مطرح نیز در این مراسم حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها