آیت‌الله ملک حسینی:

ولایت عامل پابرجا ماندن انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بشریت به سمت بقای دین و گسترش و حاکمیت دین مبین اسلام بر جهان پیش می‌رود و آرمانهای شهدا زنده است.
کد خبر: ۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰ - 08July 2013

ولایت عامل پابرجا ماندن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله سیدشرفالدین ملک حسینی که در دومین یادوارده هفت شهید «تیپ 48 فتح» این استان در یاسوج سخن میگفت، افزود: ما باید پاسداشت خاطره شهیدان که مصداق این سخن امام حسین (ع) که میفرماید؛ «جهاد بابی است که خداوند برای خاصان خودش باز میکند»، باشیم.

وی اظهار کرد: انقلاب ما با داشتن رهبری فرزانه پابرجا مانده و حماسه سیاسی شکل گرفته است. اما انقلاب مصر با نداشتن رهبر، دوامی نداشت، مصادره شد و آرای مردم سرنوشت بدی پیدا کرد.
 
وی یادآور شد: شهادت، روح معنویت، نشاط و اسلام را به جامعه بازمیگرداند، نظام را عظمت میبخشد و ولایت فقیه را احیا میکند و به جامعه روح مقاومت میدهد تا دشمن از این روح مقاومت بترسد.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا؛ در پایان این مراسم از خانوادههای شهیدان سرتیپ دوم پاسدار شهید «گودرز نجفی»، سرهنگ پاسدار شهید «عبدالمحمد خرم روز» جانشین گردان امام حسین (ع) و سروان پاسدار شهید «حبیبالله آرام زاده»، ستوان یکم پاسدار شهید «قاسم قاسمی»، ستوان یکم پاسدار شهید «آیت صدیقی»، ستوان دوم پاسدار شهید « قاسم احمدی» و ستوان دوم پاسدار شهید «محمد سهرابی ثانی» از تیپ 48 فتح سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که مرداد ماه سال 90 در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در استان کردستان به شهادت رسیدند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.
نظر شما
پربیننده ها