جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

زائران از حالا برای تهیه ویزای اربعین اقدام کنند

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا به افرادی که قصد دارند در آیین‌های اربعین حسینی شرکت کنند، توصیه کرد که نسبت به تهیه روادید مورد نیاز از هم‌اکنون اقدام کرده و بدون گذرنامه و ویزا به مرزها مراجعه نکنند.
کد خبر: ۹۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ - 24August 2016

زائران از حالا برای تهیه ویزای اربعین اقدام کنند

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار محسن فتحیزاده، جانشین معاون هماهنگکننده نیروی انتظامی در بازدید از مرز بینالمللی مهران، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از زائران در ایام اربعین حسینی با توجه به مسافت کم و امنیت مطلوب مرز مهران، این نقطه را برای سفر به شهرهای مذهبی عراق انتخاب میکنند؛ ولی ظرفیتهای این مرز پاسخگوی حجم زیاد زائران نیست.

وی افزود: امکانات بسیار خوبی در مرزهای استان خوزستان برای پاسخگویی به تردد زائران از این استان به کشور عراق وجود دارد؛ که میتوان از این ظرفیتها برای کمک به عبور و مرور زائران از مرز مهران استفاده کرد.

جانشین معاون هماهنگکننده ناجا یادآور شد: کنگره عظیم اربعین امروز نه یک مساله اسلامی، بلکه به یک مساله بینالمللی تبدیل شده و هرچقدر بتوانیم آن را با شکوه بیشتری برگزار کنیم، اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان نمود بیشتری خواهد داشت.

سردار فتحیزاده تاکید کرد: باید از همه ظرفیتهای استانهای مختلف کشور به منظور تسهیل در عزیمت زائران به عتبات عالیات استفاده شود؛ بنابراین با شناسایی نقاط ضعف سالهای گذشته، تلاش کنیم شرایط را برای رفاه حال زائران در اربعین امسال فراهم آوریم.

وی به افرادی که قصد دارند در آیینهای اربعین حسینی شرکت کنند، توصیه کرد که نسبت به تهیه روادید مورد نیاز از هماکنون اقدام کرده و بدون گذرنامه و ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

سردار فتحیزاده گفت: افرادی که گذرنامه آنان دارای مشکل است یا اعتبار آن به پایان رسیده و یا در شرف باطل شدن است، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

جانشین معاون هماهنگکننده ناجا ادامه داد: زائران تنها میتوانند از مرزهای تعیین شده برای عزیمت به شهرهای مذهبی عراق استفاده کنند و امکان تردد از مبادی دیگر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: وضعیت امنیتی در مرزهای کشورمان در شرایط مطلوبی قرار دارد و نیروی انتظامی نیز آخرین اقدامهای کنترلی را انجام داده؛ تا با بالاترین ظرفیت و امکانات بتوانیم از زائران اربعین حسینی پذیرایی کنیم.

سردار فتحیزاده افزود: فعالیتهای بسیار خوبی طی یک سال اخیر برای تکمیل زیرساختها در مرزهای مهران و شلمچه و چزابه انجام شده؛ ولی در فرصت باقیمانده مسئولان ذیربط باید تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات موجود دو چندان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار