پیام روحانی به مناسبت بازگشت کاروان المپیک:

دولت به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی ادامه می دهد

رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از المپیک گفت: دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ - 24August 2016

دولت به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی ادامه می دهد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «حجت الاسلام حسن روحانی»، رئیسجمهور در پیامی به مناسبت بازگشت ورزشکاران کشورمان از المپیک ۲۰۱۶ ریو، با بیان اینکه اعضای کاروان ورزشی کشورمان در رقابتهای المپیک اراده، اعتماد به نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به خوبی به نمایش گذاشتند، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد.

متن پیام رئیسجمهور به شرح ذیل است:

بسمالله الرحمن الرحیم

بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از میدان رقابتهای المپیک ریو، که اراده، اعتماد به نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به خوبی به نمایش گذاشتند، گرامی میداریم.

دلاورانی که با توانایی و سلحشوری مدالآور شدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند؛ پهلوانانی که سرافرازانه رقابت کردند و علیرغم ناداوریها قهرمان قلوب مردم شدند؛ بانوانی که نشاط و حضور زنان ایرانی را همراه با اصالتهای دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند و بانوی جوانی که با کسب اولین مدال المپیک نماد این حضور شد؛ قهرمانانی که برای اعتلای ایران و ایرانی غیرتمندانه مبارزه کردند و نهایتاً داوران توانمندی که انصاف و عدالت ایرانی را به نمایش گذاشتند؛ موجب افتخار ملی و شایسته قدردانی و تکریماند.

از سوی ملت ایران به این کاروان افتخارآفرین خوشامد میگویم و از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیونهای ورزشی، پیشکسوتان، مدیران، رسانهها، مربیان و دستاندرکارانی که با سالها برنامهریزی و تلاش یاریگر این قهرمانان بودند، تشکر میکنم.

اطمینان میدهم که دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد و یقین دارم جوانان سرافراز ایران اسلامی با سرمایه امید و ابتکار همواره افتخارآفرین صحنههای رقابت جهانی خواهند بود.

حسن روحانی
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار