عصر امروز آغاز می‌شود

نخستین جشنواره "نغمه‌های پایداری" در کلاله

نخستین جشنواره موسیقی حماسی، انقلابی و دفاع مقدس مناطق نواحی با عنوان "نغمه‌های پایداری" عصر امروز با هنرنمایی ده‌ها هنرمند موسیقی نواحی ترکمن در روستای 'تمرقره قوزی' از توابع شهرستان کلاله استان گلستان آغاز به کار می‌‌کند.
کد خبر: ۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶ - 17January 2014

نخستین جشنواره

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از نسیم، "موسی جوجانی" دبیر جشنواره موسیقی "نغمههای پایداری" درباره این جشنواره گفت: ظهر فردا، شنبه از 10 هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی ترکمن که در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشته باشند با حضور "سردار نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، "محمد قنادی" رئیس سازمان بسیج هنرمندان و "علی عظیمی" رئیس صندوق حمایت از پیشکسوتان، تجلیل و تقدیر به عمل میآید.

وی افزود: قرار است 10 گروه موسیقی استان گلستان که تمامی اعضای آن را خانوادههای شهدا، جانبازان و بسیجیان فعال تشکیل میدهند در حین این جشنواره به اجرای برنامه بپردازند.

جوجانی خاطرنشان کرد: این جشنواره در راستا و با هدف بازشناسی وبازنمایی موسیقی حماسی انقلابی ترکمن برگزارمی شود؛ همچنین درقالب این جشنواره چهرههای جوانی که درعرصه موسیقی حماسی انقلابی ترکمن فعالیت میکنند، مورد حمایت و پشتیبانی قرار میگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار