معاون برنامه ریزی استاندار کردستان:

اعتبارات طرح های نیمه تمام بسیج سازندگی را تأمین می کنیم

معاون برنامه ریزی استاندار کردستان با اشاره به پروژه های نیمه تمام بسیج سازندگی در سطح استان، از تأمین اعتبار این طرح ها در قالب بودجه عمرانی 92 خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۲ - 09July 2013

اعتبارات طرح های نیمه تمام بسیج سازندگی را تأمین می کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مرکز اطلاع رسانی بسیج سازندگی، ارسلان ازهاری با اعلام این خبر افزود: سال گذشته در بحث واگذاری پروژه ها به بسیج سازندگی در قالب مبادله موافقت نامه ها، تخصیص اعتبارات و انعقاد تفاهمنامه با ادارات انجام شد

معاون برنامه ریزی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه ها در زمینه های بهسازی مدارس، مساجد، خانه عالم، خانه های بهداشت و زمین های ورزشی روستایی به بسیج سازندگی واگذار شد.

به گفته ازهاری، تأمین اعتبار پروژه های نیمه تمام بسیج سازندگی از اعتبارات سال 92 تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عمده این پروژه ها در بحث مصوبات سفر رهبری، خانه های بهداشت و زمین های ورزشی است.

معاون برنامه ریزی استاندار کردستان یادآور شد: بیشتر این پروژه ها از پیشرفت مناسبی برخوردارند که با تأمین اعتبار آنها در سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرند.

ازهاری همچنین به موفقیت گروه های جهادی در سال گذشته در استان اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته 50 گروه جهادی با  1870 نفر در استان فعالیت داشتند که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته به نسبت سال ماقبل آن قابل مقایسه نبود.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با یک برنامه ریزی منسجم برای اجرای اردوهای جهادی، عملکردی جامع تر از سال گذشته در سطح استان داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: پیشنهادات بسیج سازندگی در زمینه اجرای طرح ها عملیاتی است و به محض ابلاغ بودجه عمرانی 92، در خدمت بسیج خواهیم بود تا روند فعالیت های آن در اجرای پروژه ها استمرار یابد.

  

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار