امام جمعه قم:

باید از بدحسابی آمریکایی‌ها در برجام تجربه آموخت

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: باید از بدحسابی آمریکایی‌ها در قضیه برجام تجربه آموخت و نباید در برابر برخورد آن‌ها اقدام نرم انجام داد.
کد خبر: ۹۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ - 26August 2016

باید از بدحسابی آمریکایی‌ها در برجام تجربه آموخت

به گزارش دفاع پرس از قم، آیتالله سیدمحمد سعیدی در خطبههای نماز جمعه امروز در مصلای قدس، اظهار داشت: اگر انسان بیتقوا شود دچار آفاتی نظیر غفلت، خودشیفتگی، لجاجت و غرور میشود و برای اینکه دچار این آفات نشویم باید تقوا را پیشه کرده و در مسیر رضای الهی گام برداریم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت تصریح کرد: دولتها در هفته دولت خدمت مقام معظم رهبری مشرف شده و از رهنمودهای ایشان بهرهمند میشوند که امسال رهبر معظم انقلاب نکات مهمی در قالب 7 سرفصل به دولت یازدهم بیان کردند.

وی بهترین راه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری را پرهیز از مسائل حاشیهای دانست و گفت: ملت ایران پذیرای مسائل حاشیهای نیست، بگومگوهایی که در فضای مجازی وجود دارد هیجانانگیزیهای کاذب بههمراه دارد و سبب سوءاستفاده دشمنان میشود.

امام جمعه قم بیان کرد: انتقادها و بیان نقاط ضعف مسئولان نظام بهجای طرح در تربیونها به خود آنها گفته شود و هرگز به دشمن اعتماد نکنیم چون لزوم عدم اطمینان به دشمن، ریشه قرآنی دارد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه بیاعتمادی به آمریکا عنوان کرد: باید از بدحسابی آمریکاییها در قضیه برجام تجربه آموخت و نباید در برابر برخورد آنها اقدام نرم انجام داد.

استاد حوزه علمیه مهمترین راهحل برای توسعه اقتصاد کشور را لزوم توجه دولتمردان به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی دانست و تصریح کرد: مسئولان باید توجه ویژهای به اقتصاد مقاومتی داشته باشند و امکانات داخلی را باور کنند و اینقدر به شرکتهای خارجی فرصت ندهند، باید به نیروی جوان و استعدادهای داخلی توجه ویژهای کنیم.

وی با اشاره به لزوم گفت: تغییر موضع 180 درجهای ترکیه در قبال سوریه موضوعی است که امروز مشاهده میکنیم، پیش از این ترکیه حامی اصلی داعش بود اما این تغییر موضع مایه امیدواری است که انشاءالله به نفع جامعه اسلامی باشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه رژیم آلسعود به اهداف خود در یمن نرسید و شکست سختی خورد، افزود: رژیم سعودی قصد داشت با کشتار ملت یمن آنها را وادار به تسلیم کند اما پس از جنگ و کشتار ملت بیگناه یمن هیچ دستاوردی به دست نیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها