پیام تقدیر دختر شهید عماد مغنیه برای سازندگان نماهنگ «ایستاده‌ایم»

فاطمه مغنیه، دختر شهید عماد مغنیه پس از تماشای نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» در پیامی از سازندگان این نماهنگ تشکر کرد.
کد خبر: ۹۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 27August 2016

پیام تقدیر دختر شهید عماد مغنیه برای سازندگان نماهنگ «ایستاده‌ایم»

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، فاطمه مغنیه، دختر شهید عماد مغنیه به اتفاق هیئت همراهی از حزب الله لبنان، به تماشای نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا و خوانندگی حسین حقیقی نشستند.

این مراسم با تقدیم پوستر یادبود «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» توسط عوامل این نماهنگ به دختر شهید عماد مغنیه همراه بود.

وی ضمن تمجید از مضمون و کیفیت این اثر، پیام تقدیری برای سازندگان این نماهنگ نوشت که در ادامه می خوانید.

نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری، روایتی ضداستکباری از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز 655 در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک ویژه به برادران حوزه هنری جهت تهیه کلیپ زیبا و هنرمندانه «ایستاده ایم»

ما به این نوع آثار و تولیدات خلق شده حرفه ای و با محتوا افتخار می ورزیم و معتقدیم رویارویی واقعی با جنگ نرم در این آثار تجلی پیدا می کند. زیرا شما توانستید با این کار پربرکت، فن آوری و توانمندی ها را جهت تجسم مفاهیم عمیق انقلاب که همچنان خلاف طرح های استکبار جهانی با ایمان و جهاد فرزندانش ادامه دارد، به منصه ظهور برسانید. کمااینکه کار شما در ارائه تولیدات فاخر و جدید همچون تولید این کلیپ، یک دستاورد به شمار می رود.

موفقیت در این کار، بی شک با الطاف حضرت امام زمان (عج) و تلاش های بی شائبه حوزه هنری به خصوص مدیران این حوزه آقایان محسن مومنی شریف، محمد حمزه زاده، محمدرضا شفاه و باقی اعضای حوزه بوده است.

اجرتان با پروردگار

با قدردانی صمیمانه ما و دعا برای موفقیت پایدار شما

فاطمة عماد مغنیة

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار