کتاب «علمداران 3» در همدان رونمایی می‌شود

مجموعه خاطرات آزاده جانباز «امامعلی مظاهری» در کتابی با نام «علمداران 3» در مریانج همدان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ - 28August 2016

کتاب «علمداران 3» در همدان رونمایی می‌شود

به گزارش دفاع پرس از همدان، محسن معصومعلیزاده شهردار مریانج با اشاره به رونمایی از یکی دیگر از کتابهای دفاع مقدس، اظهار داشت: شهرداری مریانج در مدت یک سال گذشته در حوزه نشر و تالیف قدمهای خوبی را برداشته است.

شهردار مریانج ادامه داد: تاریخ مریانج و همچنین نقش این شهر در دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که باید آن را مکتوب، ثبت و ضبط کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون دو کتاب با عناوین «علمداران 2» و «نگاهی به تاریخ و فرهنگ مریانج» توسط شهرداری این شهر منتشر شده است.

این مسئول اضافه کرد: مراحل انتشار کتاب «علمداران 3» نیز به اتمام رسیده و در هفته دفاع مقدس از این کتاب رونمایی خواهد شد.

معصومعلیزاده تاکید کرد: این کتاب در راستای مجموعه کتابهای علمداران به انتشار رسیده که با محوریت خاطرات آزاده جانباز «امامعلی مظاهری» نگارش شده است و به اعتقاد ما نوع بیان خاطرات و روایت موضوع، بسیار جذاب و خواندنی خواهد بود.

وی بیان کرد: البته کار نگارش کتاب «علمداران 4» نیز به مراحل آخر رسیده و در ماه آینده به منظور مراحل اداری و دریافت مجوز چاپ به انتشارات ارسال خواهد شد.

شهردار مریانج تاکید کرد: اما یک کار بسیار بزرگی که کار آن از چند روز گذشته آغاز شده است، نگارش کتاب بزرگ و وسیع «نقش مریانج در دفاع مقدس» است.

این مسؤول مراحل نگارش و تحقیقات آن را بسیار گسترده دانست و افزود: شاید زمان نگارش و تحقیقات آن قریب به یک سال زمان ببرد.

معصومعلیزاده گفت: این کتاب نقش مریانج و رزمندگانش در عملیاتهای آفندی و پدافندی و همچنین پشتیبانی مردم از دفاع مقدس به رشته تحریر درخواهد آمد و در برآوردهای اولیه ما شاید بین 600 تا 700 صفحه را در بر بگیرد.

وی افزود: این کتاب به قلم جواد دیآبادی نویسنده ارزشی مریانج به مرحله نگارش و انتشار رسیده است.

شهردار مریانج از اتمام ساخت مستند زندگی سردار شهید علیرضا دهقانی خبر داد و افزود: شهرداری مریانج در راستای فعالیتهای فرهنگی خود، ساخت مستند شهید دهقانی را در دستور کار خود داشت که به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مستند شهید حبیب الله مظاهری با حمایتهای این شهرداری ساخته شد و از شبکه استانی همدان نیز پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار