مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی خبرداد

آغاز طرح هجرت 3 در 60 درصد استان های کشور

مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی از آغاز طرح هجرت 3 با حضور دانش‌آموزان توسط بسیج سازندگی در 60 درصد استان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷ - 10July 2013

آغاز طرح هجرت 3 در 60 درصد استان های کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مرکز اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محمد حیدری با اشاره به برگزاری طرح هجرت 3 گفت: در حال حاضر این طرح در بیش از 60 درصد استانهای کشور آغاز شده است و استانهای البرز، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان و همدان، ادارات آموزش و پرورش همکاری خود را با بسیج سازندگی، در عرصه مرمت مدارس آغاز و مشکلات پرداخت مطالبات مربیان و فرهنگیان حاضر در این طرح را برطرف کردهاند.
 

وی با تشریح نحوه فعالیتهای سازمان آموزش فنی و حرفهای گفت: مسئولان بسیج سازندگی استانها باید در نظر داشته باشند که به عنوان نقش واسطه میان سازمان آموزش فنی و حرفهای و دستگاه مسئول عمل کنند و تعامل میان این سازمان و دستگاههای همکار بسیج سازندگی همچون جهاد کشاورزی، سازمان شیلات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر دستگاهها را در استان خود افزایش دهند.

حیدری در ادامه به طرح «مزرعه من» اشاره و تصریح کرد: این طرح در سال جاری توسط وزارت آموزش و پرورش در تمام نقاط کشور و با همکاری بسیج سازندگی انجام میگیرد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و فعالانه بسیج سازندگی در سالهای اخیر افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خواهان همکاری با بسیج سازندگی است؛ چرا که در سالهای گذشته نتایج مثبت این همکاری را مشاهده کرده است.

حیدری هدف از اجرای این طرح را ایجاد خلاقیت در دانشآموزان روستایی و پر کردن فراغت آنها در عرصه فرهنگی عنوان کرد و افزود: طرح «مزرعه من» ویژه دانشآموزان روستایی است که با به عهده گرفتن قطعه زمینی از والدین خود بتوانند فعالیتهای کاشت و برداشت محصولی را داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها