جدیدترین اثر داوودآبادی بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت

کتاب «سه شهید» تازه‌ترین اثر حمید داوودآبادی با محوریت شهیدان «اندرزگو»، «رجایی» و «طیب حاج‌رضایی» از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۹۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 30August 2016

جدیدترین اثر داوودآبادی بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، تازهترین اثر حمید داوودآبادی با عنوان «سه شهید» از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.

کتاب «سه شهید» اثری تازه  به قلم حمید داوودآبادی حاوی خاطراتی منتشر نشده از شهیدان طیب حاج رضایی، «سید علی اندرزگو» و «محمدعلی رجایی» است.

در این اثر، گفتوگویی صریح و منتشر نشده با خانواده این سه شهید شاخص انقلاب منتشر شده و نکاتی را پیرامون این شخصیتهای انقلاب اسلامی بیان کردهاند.

شهید سید علی اندرزگو روحانی مبازر و انقلابی که 14 سال تحت تعقیب خبیثترین سرسپردگان رژیم طاغوت شاهنشاهی بود. ساواک که تشکیلات دوره دیدهای با دستگاهی عریض و طویل بود، آن زمان چیزی حدود شش میلیون تومان جایزه برای یافتن او تعیین کرده بود. در تاریخ مبارزه مردم مسلمان وانقلاب اسلامی، کمتر کسی را میتوان نامبرد که این گونه مزدوران امنیتی را به خود مشغول کرده باشد.

شهید محمدعلی رجایی نیز دومین رئیس جمهوری اسلامی ایران بود که طی انفجار دفتر نخست وزیری ترور و به شهادت رسید. همچین طیب حاج رضایی دیگر شخصیتی است که در این کتاب به او پرداخته شده است.

کتاب «سه شهید» به قلم حمید داوودآبادی از سوی انتشارات شهید کاظمی در 232 صفحه با قیمت 10 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار