همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم صورت گرفت

برگزاری آیین ترویج راهکارهای جهادی در عرصه بین المللی

آیین ترویج راهکارهای حرکتهای جهادی در عرصه بین المللی با حضور مسئولان مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکتهای جهادی و تنی چند از جهادگران پاکستانی در محل بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ - 09July 2013

برگزاری آیین ترویج راهکارهای جهادی در عرصه بین المللی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مرکز اطلاع رسانی بسیج سازندگی، در این مراسم که در سالن کنفرانس بخش قرآن و سبک زندگی جهادی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، وحید کمرروستا دبیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکتهای جهادی، مهدی مسکن، مسئول معاونت بین الملل مرکز مطالعات راهبردی و دکتر راشد لکوی استاد دانشگاه تهران و عضو هیئت امنای تشکیلات شیعی کشور پاکستان به همراه 26 جهادگر پاکستانی حضور داشتند.

وحید کمرروستا در این آیین با بیان اینکه حرکتهای جهادی در کشور جمهوری اسلامی ایران با تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 آغاز شد، اظهار داشت: تشکیل جهاد سازندگی و گسترش روحیه و تفکر جهادی باعث بن بست شکنی های فراوانی در این مدت شده و خوشبختانه در ایران کنونی بیش از 3 هزار گروه جهادی از اقشار مختلف به فعالیت می پردازند.

وی همچنین بیان کرد: مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکتهای جهادی حاضر است تمام تجربیات خود را در اختیار جهادگران پاکستانی بگذارد و از انجام هیچ گونه کمکی دریغ نورزد.

در پایان آیین ترویج راهکارهای جهادی در عرصه بین المللی، جهادگران پاکستانی از غرفه های بخش قرآن و سبک زندگی جهادی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کردند.

 

 

نظر شما
پربیننده ها