ادیبی:

مهم‌ترین هدف ستاد مرکزی راهیان نور یکسان سازی در امور آموزش راویان دفاع مقدس است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: هیچ گاه نباید حوزه روایت‌گری دچار نوسانات شود و باید موضوعات روایت‌گری بر اساس نیازهای مختلف طراحی شود.
کد خبر: ۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷ - 19January 2014

مهم‌ترین هدف ستاد مرکزی راهیان نور یکسان سازی در امور آموزش راویان دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، روایت گری را از جمله مهمترین اقدامات راهیان نور در سال های اخیر دانست و اظهار داشت: مردمی که به مناطق عملیاتی میآیند اغلب به دنبال محتوا هستند. با تعاملی که میان نیروهای مسلح در حال انجام است آموزش راویان مسیر مطلوبی پیدا کرده است.

ادیبی ادامه داد: سپاه پاسداران نزدیک به 15 هزار راوی تربیت کرده است و نزدیک به 20 هزار راوی از سوی ارتش و جهاد نیز تربیت و ساماندهی شدهاند .

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری روایتگری دفاع مقدس در ابعاد عاطفی، حماسی و معنوی اهمیت زیادی دارد. بر این اساس تلاش ما آن است که حوزه عقلی مدیریت جنگ را نیز در روایت ها عنوان کنیم.

وی بیان کرد: آنچه از دیدگاه مردم و زائران طی سالهای اخیر مورد توجه بیشتری است شناخت سیره شهدا است که با تربیت راویان و آموزش آنها دراین مسیر گام برمی داریم.

ادیبی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ستاد مرکزی راهیان نور یکسان سازی در امور آموزش راوی ها است، تصریح کرد: هیچ گاه نباید حوزه روایتگری دچار نوسانات شود و باید موضوعات روایتگری بر اساس نیازهای مختلف طراحی شود.

دبیر ستاد راهیان نور در پایان گفت: هیچگاه در حوزه آموزش راویان بر تعداد تکیه نداریم؛ بلکه بالا رفتن سطح کیفی آموزش ها اهمیت دارد و صدور کارت های روایتگری مخصوص روایتگران از تحریف اتفاقات دفاع مقدس جلوگیری میکند و موجب پکپارچکی میان روایتگران میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار