همزمان با شب شهادت امام محمد تقی(ع) برگزار می‌شود؛

پنجمین یادواره شهید محمد منتظرقائم و اولین یادواره شهدای مدافع حرم نکا

همراه با مراسم گرامی‌داشت شهید محمد منتظرقائم، اولین یادواره شهدای مدافع حرم نکا فردا شب در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 31August 2016

پنجمین یادواره شهید محمد منتظرقائم و اولین یادواره شهدای مدافع حرم نکا

به گزارش دفاع پرس از مازندران، همزمان با شب شهادت امام محمدتقی(ع)، پنجمین مراسم گرامیداشت یاد شهید محمد منتظرقائم و اولین یادواره شهدای مدافع حرم نکا به همت ستاد اقامه نمازجمعه، خانواده شهید منتظرقائم و گروه فرهنگی معراج شهرستان برگزار میشود.

این مراسم فردا (پنجشنبه 11 شهریور) همراه با اقامه نماز مغرب و با سخنرانی استاد صمدی آملی در مصلی امام خمینی(ره) نکا بهمنظور پاسداشت مقام شامخ شهیدان برگزار میشود.

شهید محمد منتظرقائم (ایمان غلامنژاد) از پاسداران گردان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود؛ که در تاریخ 13 شهریور سال 90 در سن 27 سالگی و در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات جاسوسان شهرستان سردشت به فیض شهادت نائل آمد.

از شهید منتظرقائم یک پسر هفت ساله به نام محمدطاها به یادگار مانده است؛ که در زمان شهادت پدر حدود 2 سال داشت.

همچنین شهرستان نکا از آذر سال 94 تا اردیبهشت امسال با تقدیم پنج شهید مدافع حرم به نامهای شهیدان سرافراز عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، ابراهیم عشریه، حسین مشتاقی و سعید کمالی برگ زرینی را در تاریخ مجاهدت در راه حفظ حرم اهل بیت به ثبت رساند.

اولین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نیز فرصت مغتنمی است تا به یاد روزهایی که فرزندان شهرمان را با مدال افتخار شهادت در راه دفاع از حرم آلالله تشییع و خاکسپاری میکردیم، یادی کنیم از شهیدان ابراهیم عشریه و سعید کمالی که همچنان خانواده و همشهریان خود را در آرزوی بازشگت پیکر مطهر خود به انتظار گذاشتهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها