رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

امروز، فرهنگ قرانی مایه مباهات و فخر ارتش است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در آئین پایانی سیزدهمین دوره مسابقات منطقه ای قران کریم خانواده های کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت: امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل نیروهای مسلح کشور بلکه در خارج از کشور و در بین ارتش های کشورهای اسلامی در ترویج فرهنگ قرانی، حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱ - 09July 2013

امروز، فرهنگ قرانی مایه مباهات و فخر ارتش است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، این افتخارات را از برکت توصیه های مقام معظم رهبری در جهت ارتقای اخلاق و معرفت در ارتش دانست و ادامه داد : اگر قران بر دل ما بنشیند، خبری از جرم، تخلف و اختلاف نخواهد بود و همه جامعه در سایه وحدت قرار می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه، نقش مقام معظم رهبری در گسترش فرهنگ قرانی را بسیار مهم دانست و گفت: ایشان نه تنها در ماه مبارک رمضان بلکه در سایر ماه ­های سال برای برگزاری محافل قرانی، زمان بسیاری اختصاص می دهند.

وی همچنین با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در زنده نگه داشتن یاد قران در دل های مردم، بیان داشت: پیش از امام (ره)، قران بیشتر در مجالس ختم و برخی از منازل قرائت می شد و این حضرت امام (ره) بودند که قران را در جامعه اسلامی ما احیا کردند و امروز می بینیم فرهنگ قرانی در جامعه ما ایجاد شده است.
وی ادامه داد: امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل نیروهای مسلح کشور بلکه در خارج از کشور و در بین ارتش های کشورهای اسلامی در بحث ترویج فرهنگ قرانی حرف برای گفتن دارد و این مایه مباهات و فخر ارتش است.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنانش برخی از ویژگی های قران کریم را برشمرد و ادامه داد: از ویژگی های قران کریم، یکی این است که هیچ شکی در صحت آن نیست و هدایت کننده پرهیزگاران است.
 
او در پایان با تأکید بر این نکته که قران کریم باید در همه عرصه های زندگی ما حضور داشته باشد، اظهار داشت: از دیگر ویژگی های بارز این کتاب گرانبها، آسان بودن آن است و ما نباید فقط به خواندن و حفظ کردن آن اکتفا کنیم بلکه باید به گفته های آن نیز عمل شود.
 
در پایان این مراسم به افراد برتر این دوره از مسابقات، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.      
 
نظر شما
پربیننده ها