اطلاعیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهیدان نژاد فلاح؛

ملت فداکار ایران همواره قدردان والدین صبور و مقاوم شهیدان هستند

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در اطلاعیه ای درگذشت پدر شهیدان نژاد فلاح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷ - 26October 2013

ملت فداکار ایران همواره قدردان والدین صبور و مقاوم شهیدان هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در این اطلاعیه آمده است: بیشک ملت فداکار و قدرشناس ایران اسلامی همواره قدردان والدین صبور و مقاوم شهیدان والامقام حماسه دفاع مقدس هستند، عزیزانی که نماد واقعی ایمان و صبر شدند و با تقدیم ثمره زندگی خود در دفاع از اسلام، وفاداری خود به انقلاب و اسلام را در تاریخ درخشان این مرز و بوم ترسیم کردند.


خبر عروج ملکوتی حاج عباسعلی نژاد فلاح، پدر فداکار چهار شهید گرانقدر دفاع مقدس شهیدان قیاسعلی، رضا، شعبانعلی و اسدالله نژادفلاح موجب تأثر گردید. پدری که سراسر وجودش عشق به امام، ولایت و مردم بود و بهراستی چه خوب بر این پیمان، استوار ماند و تا لحظه آخر از انقلاب، اسلام و ولایت حمایت کرد.


شهیدان قیاسعلی، رضا، شعبانعلی و اسدالله نژادفلاح، عاشقانی که در جنگ تحمیلی، گوهر وجودشان تلألو و درخشش خاصی یافت و با ایثار و فداکاریهای بیبدیل خود، زمین را مدیون پایمردی خود کردند. در هنگامه نبرد، چون شیر میغریدند و هراس در دل دشمن زبون میانداختند و با رزم بیامانشان خواب خوش را بر صدام و صدامیان حرام کرده بودند، عاقبت پذیرای پدر فداکار و ایثارگر خود شدند.


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن تسلیت درگذشت مرحوم عباسعلی نژاد فلاح پدر چهار شهید به پیشگاه مقدس حضرت امام زمان(عجلالله تعالی فرجهالشریف)، مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی)، بازماندگان و ملت شریف ایران اسلامی از مقام شامخ این پدر مقاومت تجلیل بهعمل میآورد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار