تشکیل کمیسیون تخصصی پیشگیری از جرایم نظامی در استان چهارمحال و بختیاری

کمیسیون تخصصی پیشگیری از جرایم و تخلفات نظامی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در ستاد سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳ - 20January 2014

تشکیل کمیسیون تخصصی پیشگیری از جرایم نظامی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "رضا محمدسلیمانی" فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، به عوامل مؤثر در کاهش جرایم و تخلفات نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: تقویت بینه دینی و باورهای اعتقادی کارکنان نیروهای مسلح نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات دارد.

وی افزود: جایگاه معنویت را حقیقتاً در هشت سال دفاع مقدس به وضوح دیدیم و مشاهده کردیم که فرزندان این مرز و بوم با قدرت سلاح ایمان چگونه در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند.

محمدسلیمانی تصریح کرد: برخورد سالم مسئولین و بررسی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کارکنان از دیگر راههای مهم است که فرماندهان با اتکای به آن میتوانند نیروهای تحت امر خود را کنترل کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) در ادامه به برنامههای این سپاه در زمینههای مختلف فرهنگی، اعتقادی، اردویی اشاره کرد و برگزاری فوق برنامههایی در این راستا را در افزایش کارآمدی نیروهای نظامی و انتظامی مؤثر دانست.

"مصطفی مانیان" دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز در این جلسه گفت: آمادهسازی و تأمین آرامش فضای محیط خدمت برای کارکنان رسمی و وظیفه، موجب پیشگیری از بسیاری تخلفات و باعث افزایش موفقیت نیروها در انجام مأموریتهای محوله میشود.

"سرهنگ یاری" فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این جلسه، به تشریح گزارشی از عملکرد این نیرو در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات کارکنان انتظامی پرداخت و عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر در اجرای موفق مأموریتهای هر یگان نظامی و انتظامی را تشریح کرد.

گفتنی است، فرماندهان سپاه نواحی، تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) و مناطق انتظامی دراین جلسه به ارائه دیدگاههای خود پیرامون موضوع پیشگیری از تخلفات و جرایم نیروهای مسلح پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها