همزمان با گرامیداشت روزملی عفاف وحجاب

کارگاه هم اندیشی سرگروه های صالحین در بسیج مراغه برگزار شد

همزمان با گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب کارگاه هم اندیشی سرگروه های حلقه های صالحین پایگاه های تابعه حوزه های فاطمه الزهرا(س) و حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ - 09July 2013

کارگاه هم اندیشی سرگروه های صالحین در بسیج مراغه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرمانده بسیج خواهران حوزه فاطمه الزهرا(س) مراغه تربیت نیروهای دیندار با بصیرت، متخصص و ولایت محور را از اهداف اصلی تشکیل حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین بیان کرد و گفت: غفلت، ریا و تناقض قول و عمل از جمله آسیب هایی است که با تحت الشعاع قرار دادن اهداف حلقه تربیتی موجب کاهش اثر پذیری حلقه های تربیتی می شود.

سولماز فاخری اقدم، ارتقای سطح فکری و اعتقادی متربیان را در اداره و کیفی سازی حلقه ها موثر خواند و برآسیب شناسی حلقه های تربیتی برای رشد و ارتقاء دانش و مهارت های تخصصی و تربیتی حلقه ها تاکید کرد.

وی حلقه های صالحین را مناسب ترین شرایط و مطلوب ترین موقعیت برای تربیت نسل امروز دانست که با فراهم ساختن زمینه هدایت فکری و پویایی اندیشه موجب رشد تعالی تربیتی جوانان می شود.

فاخری به تقویت نیروی ایمان و معنویت در جوانان برای تحقق اصول و ارزش های اسلامی که مهم ترین هدف حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین است تاکید کرد و این امر را موجب تطهیر باطن و قطع علایق از غیر حق و قابلیت رسیدن به مقام معرفت نفس که همان معرفت حق تعالی است بیان کرد.

این کارگاه هم اندیشی با حضور بیش از 60 نفر ازسرگروه های حلقه های تربیتی پایگاه های تابعه حوزه های فاطمه الزهرا (س) وحضرت معصومه (س) ناحیه سپاه مراغه در نمازخانه بسیج برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها