محمد نصور خبر داد؛

مدارس ویژه موساد برای تربیت جاسوس در کشورهای حامی مقاومت

کارشناس مسائل سوریه، هدف اصلی پروژه صهیونیستی-آمریکایی در منطقه را ضربه زدن به جبهه مقاومت برای بقای رژیم صهیونیستی خواند و گفت: موساد مدارس ویژه‌ای برای تربیت جاسوس و انجام ترورهای زنجیره‌ای در کشورهای حامی مقاومت دارد.
کد خبر: ۹۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 03September 2016

مدارس ویژه موساد برای تربیت جاسوس در کشورهای حامی مقاومت

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد نصور»، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در گفتوگو با  فارس در دمشق هدف اصلی پروژه صهیونیستی-آمریکایی در منطقه را ضربه زدن به جبهه مقاومت برای بقای رژیم صهیونیستی خواند.

وی افزود: واشنگتن و تل آویو با کمک مزدوران خود در منطقه تا حد زیادی توانستهاند امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند و عربستان و شیخ نشینهای حاشیه خلیج فارس همه ظرفیتهای خود را برای ضربه زدن به کشورهای حامی مقاومت بکارگرفتهاند.

نصور گفت: سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» از طریق آموزش باندهای مزدور خود با نفوذ به داخل کشورها دست به ترور رهبران مقاومت و جنبشهای آزادی خواه در جهان زده است.

کارشناس سوری ادامه داد: موساد مدارس ویژهای را برای آموزش جاسوس تاسیس کرده و کارشناسانی را هم در حوزه روابط بین المللی تربیت کرده که از آنها برای تحریف افکار عمومی در رسانههای این رژیم بکار گرفته است.

نصور گفت: اسرائیل همچنین در مدارس خاصی افراد را برای انجام کودتاها در کشورهایشان آموزش میدهد که از جمله آنها مرکز رسانهای شلومو در آمریکاست که برای اهداف صهیونیستی تبلیغ میکند و سرچشمه عقاید نومحافظه کاران در آمریکاست که برخی از آنها برای مدیریت سیاستهای توطئهگرانه به قدرت رسیده اند.

وی تصریح کرد: ترور حاج عماد مغنیه، سمیر قنطار، حسن عزالدین و دیگر رهبران مقاومت توسط رژیم صهیونیستی در راستای ضربه زدن به پروژه مقاومت است.

کارشناس سوری گفت: موساد در اوج جنگ آمریکا علیه عراق نیز با نفوذ به داخل این کشور دست به ترور دانشمندان عراقی زد علاوه بر اینکه با استفاده از هرج و مرج خلاقی که در سوریه ایجاد کرد علمای دینی را در مساجد و پژوهشگرانی را در مراکز مطالعات علمی این کشور ترور کرد، از جمله مرکز علمی جمرایا در نزدیکی دمشق که بارها توسط رژیم صهیونیستی بمباران شده است.

نصور افزود: تلاش موساد برای ضربه زدن به جبهه مقاومت تنها از طریق سربازگیری از بین افراد یا گروهها نبوده بلکه از طریق ایجاد شکاف بین کشورها و نظامهای حاکم بر آن نیز عمل میکند که از جمله آن معاهده کمپ دیوید بین مصر و رژیم صهیونیستی است که مصر را از خط دشمنی با اسرائیل و مبارزه با آن خارج کرد یا توافق وادی عربه که رژیم صهیونیستی با اردن برقرار کرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار