غلامحسین اسماعیلی:

وظیفه ما در حراست از خون شهدا، تلاش برای اجرای عدالت است

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: امروز وظیفه همه ماست که در حراست از خون پاک شهدای بزرگوار از طریق ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم و اجرای عدالت در سنگر قضا، تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ - 04September 2016

وظیفه ما در حراست از خون شهدا، تلاش برای اجرای عدالت است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، غلامحسین اسماعیلی در دیدار با دو تن از ایثارگران ضمن تبریک حلول ماه ذیحجه و اعیاد بزرگ آن بهویژه سالروز پیوند آسمانی علی (ع) و حضرت زهرا (س) و همچنین تجلیل از مقام شامخ ایثارگران عزیز هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهادت عملی آگاهانه و اختیاری است و در مسیر و هدفی مقدس بوده و از هرگونه انگیزه خودگرایانه منزه و مبراست و به عبارت دیگر اقدامی قهرمانانه تلقی می شود، ضمناً مرگی، شهادت محسوب میشود که در راه خدا و با بصیرت و آگاهی توام باشد.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان پرتوان اسلام در جهت پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی و با اطاعت محض از ولی امر مسلمین با تمام وجود با استکبار پیکار نموده و برخی از این عزیزان در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و امروز وظیفه همه ماست که در حراست از خون پاک شهدای بزرگوار از طریق ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم و اجرای عدالت در سنگر قضا، تلاش کنیم. بی شک رسالت فرزندان برومند شهیدان در این خصوص عظیم تر است.

منبع: دادگستری کل استان تهران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار