نویسنده «رهجویان وصال»؛

از کنار شهید «قدیر سرلک» ساده نمی‌گذرم

زهرا اسداللهی گفت: روایتی از زندگی شهید «قدیر سرلک» در رده «مدافعان حرم» منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ - 07September 2016

از کنار شهید «قدیر سرلک» ساده نمی‌گذرم

«زهرا اسداللهی»، نویسنده «رهجویان وصال» در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس در باره کتا جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول کار روی کتابی درمورد شهید «قدیر سرلک» هستم. این شهید بزرگوار از فرماندهان بسیج محلهمان بودند که در حلب به شهادت رسید.

این نویسنده در مورد همکاریاش با موسسه «روایت فتح» توضیح داد: قبلا همکاریهایی با «روایت فتح» انجام دادهام که تحقیقاتی در مورد شهدای هستهای و «مصطفی احمدیروشن» بود، بعد بحث شهید «سرلک» پیش آمد و تحقیقاتم را روی این شهید مدافع حرم آغاز کردم.

وی درباره روند تحقیق افزود: تحقیقات و مصاحبههای مفصلی انجام شده که در ابتدا به نظر نمیرسید روند تحقیق طولانی شود، اما در عمل همینطور شد. با وجودی که قرار بود تا پایان شهریور ماه کار تحقیقات به اتمام برسد، اما هنوز سوالات زیادی بیپاسخ مانده که باید تکلیف آنها روشن شود که احتمالا تا اوخر مهر ماه طول بکشد.

اسداللهی در پایان گفت: یکی از دوستان شهید سرلک به من گفت نباید از کنار این شهید ساده بگذرم؛ شهید قدیر سرلک برادری به نام «مهدی» داشت که او در جریان فتنه سال 88 دچار ضایعه شد و به همین دلیل از دنیا رفت. شهید سرلک همیشه باافتخار میگفت که برادرم به شهادت رسیده است.

لازم به ذکر است؛ زهرا اسداللهی پیش از این کتاب «رهجویان وصال» را سال 85 در مورد شهدای دانشجوی پاکدشت به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه نوشته بود.

ستوانیکم پاسدار قدیر سرلک، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)، به سوریه سفر کرده بود که در تاریخ 13 آبان 1394، در نبرد با تروریستهای تکفیری در حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام/161

نظر شما
پربیننده ها