جانبازان، سرمایه های حقیقی انقلاب اسلامی هستند

مشاور وزیر و مسئول شورای هماهنگی ایثارگران وزارت کشور گفت: جانبازان، سمبل های ایثار و سرمایه های حقیقی انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ - 05September 2016

جانبازان، سرمایه های حقیقی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، غلامرضا یاوند عباسی روز دوشنبه در بازدید از آسایشگاه جانباران قطع نخایی یزد ضمن گفت و گو با آنها از صبر و رشادت این اسوه های مقاومت قدردانی کرد و افزود: عزت کشور مدیون جانفشانی های ایثارگران است

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران در 38 سال گذشته با صبر و مقاومت فرزندان رشید و جانبازان قهرمان، تمام مسائل و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته است .

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور اظهار داشت: باید همواره در راستای تکریم جانبازان و خادمان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

عباسی گفت: انقلاب اسلامی در سایه حضور ایثارگران و جانبازان در عرصه های مختلف با قدرت به راه نورانی و عزت آفرین خود ادامه می دهد و این نشانه اقتدار ملت قهرمان ایران است.

استان یزد دارای 10 هزار جانباز است .

گزارش دیگری حاکیست مسئول شورای هماهنگی ایثارگران کشور امروز در جلسه پیگیری و هماهنگی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی یزد گفت: مناسب سازی سطح اماکن و معابر باید به یک نهضت در جامعه تبدیل و با جدیت توسط مسئولان پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مناسب سازی یک حق الناس و برای تردد جانبازان ، معلولان و سالمندان یک ضرورت است اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی باید طبق مقررات وظایف خود را در مناسب سازی انجام دهند .

وی ادامه داد: مناسب سازی برای رفت و آمد جامعه بزرگ هدف در سطح کشور فقط یک مسئولیت اداری و اجتماعی نیست و همه افراد و مسئولان اجرایی باید جوابگو باشند و با دقت و جدیت در این راه تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه در خصوص مناسب سازی معابر، قوانینی وجود دارد تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی در کشور طبق مقررات برای مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برای رفت و آمد راحت جامعه هدف طبق قانون عمل کنند.

عباسی گفت: برای تحقق قوانین در دستگاه های اجرایی ضمن مسئولیت خطیر مدیران ، خود رابطان حوزه ایثارگران در هر دستگاه اجرایی باید با جدیت پیگر تحقق مناسب سازی معابر و اماکن عمومی باشند.

مشاور وزیر و مسئول شورای هماهنگی ایثارگران کشور گفت: جامعه اسلامی ما به سمت پیری و سالمندی در حرکت است و مناسب سازی یک ضرورت و در یزد بخاطر موضوع گردشگری دارای اهمیت بیشتر است.
عباسی همچنین ساماندهی برخی تابلوها و سایه بان مغازه ها و برخی عابر بانک ها در سطح پیاده رو ها را خواستار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار