امیرعبداللهیان:

گفتمان انقلاب اسلامی برای کشور تولید قدرت کرده‌است/ ایران نفوذ کم‌نظیری در منطقه دارد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی از موضوعاتی است که برای کشور تولید قدرت کرده‌است، گفت: ایران در تحولات ۵ الی ۶ سال اخیر در منطقه دارای نفوذ کم‌نظیری است.
کد خبر: ۹۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ - 06September 2016

گفتمان انقلاب اسلامی برای کشور تولید قدرت کرده‌است/ ایران نفوذ کم‌نظیری در منطقه دارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بینالملل روز گذشته در نشست مجمع مدیران منابع انسانی قوای سه گانه گفت: جمهوری اسلامی ایران در تحولات 5 الی 6 سال اخیر در منطقه دارای نفوذ کمنظیری است و این نفوذ در عرصههای مختلف برای ما تولید قدرت کرده است.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی از موضوعاتی است که برای کشور تولید قدرت کرده است و زمانی که بیرون از مرزها به آن توجه میکنیم متوجه نفوذ سازنده این گفتمان و تأثیر  قوی آن بر امنیت منطقه و ایران خواهیم شد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه گفتمان ما در حمایت از فلسطین گفتمانی حقیقی و توأم با اقتدار در حوزه عمل بود، تأکید کرد: با اینکه جمهوری اسلامی ایران با نگاه ارزشی دفاع از مستضعفان را دنبال کرد، رژیم صهیونیستی را به انزوا کشاند درحالیکه تل آویو اقدامات تهدید آمیزی را در منطقه دنبال میکرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل خاطرنشان کرد: از نظر محور امریکا و رژیم صیهونیستی جایگاه جمهوری اسلامی ایران باید در منطقه افت کند و اینکه ایران در منطقه برآمده است برای آنها موضوع قابل قبولی نیست همچنین اینکه جمهوری اسلامی ایران از نفوذ خود تولید ثروت کرد و با این قدرت توانست در مذاکرات هستهای صرف نظر از شیطنت و بدعهدیهای قابل پیشبینی امریکا امتیازاتی بگیرد.

وی به نفوذ دستاوردهای دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: تمرکز مقام معظم رهبری در بحث تولید علم، تقویت بنیه دفاعی، تقویت بنیه اقتصادی و افزایش جمعیت به عنوان موضوعی مهم در عناصر ملموس قدرت، بروز یافته که مجموعه این موارد برای ما میتواند تولید مضاعف قدرت را در راستای تقویت جهان اسلامی و تضمین امنیت منطقه و حفظ حداکثری امنیت ملی کشور در پی داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار