مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خواستار شد؛

ایجاد بازارچه ویژه بانوان در استان‌های کشور

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار و زنان آسیب‌دیده در رأس برنامه‌های دولت قرار دارد، گفت: بازارچه ویژه بانوان در استان‌های کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۹۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ - 06September 2016

ایجاد بازارچه ویژه بانوان در استان‌های کشور

به گزارش دفاع پرس از مازندران، فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده شب گذشته در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی شهرستان بابلسر با بیان اینکه دولت برنامههای متنوعی در بحث توانمندسازی بانوان در دست اجرا دارد، اظهار داشت: تمام تلاشمان ارتقای توان علمی، فرهنگی و اجتماعی بانوان است.

وی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار و زنان آسیبدیده در رأس برنامههای دولت قرار دارد، افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی برای مهارتافزایی گروههای مختلف زنان، بحث تحکیم بنیان خانواده، حمایت از مشاغل و کارآفرینی زنان بهویژه زنان سرپرست خانوار ازجمله برنامههایی است که در تمام استانها در حال اجراست.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در طول سه سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید حدود چهار هزار نوع برنامه مختلف در مازندران برگزار شد، ادامه داد: زنان کشور ما در بخش آموزش و تولید با کیفیت مشکل نداشته و حتی در برخی جاها در حال استانداردسازی و برندسازی تولیدات خود هستند.

فرهمندپور با تأکید بر ایجاد بازارچه ویژه بانوان در استانهای کشور، اظهار امیدواری کرد که با ایجاد این بازارچهها بانوان با امنیت، آرامش و احترام بیشتر به انجام فعالیت خود بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها