روایتی از لباس شستن شهید همت/ جنگ جهانی سوم علیه ما صورت گرفت

اولین مأموریت من با لباس سپاه شرکت در تشییع پیکر آیت‌الله طالقانی بود و بعد از آن برای انجام ماموریت وارد زابل شده و سپس به دنبال آن به کردستان رفتم.
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
اولین خنثی کننده بمب شیمیایی در گفتگو با دفاع مقدس:

تاول؛ تاوان بی پروایی در عالم عشق / دستی که رو شد

آن شیشه ها که پر می شد من بین دست خودم واین بمب، یک دست دیگری را حس می کردم که دست مرا کنترل می کردو می بردو برمیگرداند .برای شیشه بعدی .دوتا شیشه را پر کردم آوردم به بازرسان تحویل دادم.
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲

یادمان آزاده شهید «خلیل فاتح» رونمایی شد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اقدام ارزشی شهرداری تبریز در ساخت یادمان آزاده شهید «خلیل فاتح» را ماندگار و قابل تقدیر دانست.
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱
جانباز 70 درصد دفاع مقدس:

جوان هایمان را با افکار دفاعی لازم مجهز کنیم / وظیفه جانبازان، سنگین تر از قبل جانبازی است

دکتر مرودشتی با اشاره به اینکه جوان های امروز نسبت به نسل دفاع مقدس انقلاب اسلامی خیلی فشار بیشتری روی حوزه فرهنگی تحمل می کنند، گفت: وظیفه مقدس جانبازان، سنگین تر از قبل جانبازشدن است
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲
انتخابات در بیانات رهبر معظم انقلاب-8

چهل نکته درباره‌ی انتخابات

هر دوره خصوصیتى دارد و هر کدام از مسؤولان در دوره‌هاى گذشته کارهایى انجام دادند. امروز ما احتیاج داریم که در کشورمان تلاش و پیشرفت و رشد علمى و فناورى، همراه با عدالت اجتماعى و مبارزه‌ى با فساد باشد.
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۷
مادر یک نگهبان عراقی:

حلالت نمی کنم اگر در اردوگاه اسیران ایرانی، فرزندان حضرت زهرا (س) را اذیت کنی

سید حسن نگهبان عراقی ها در اردوگاه با سیدها کاری نداشت و با آن ها رفتار خوبی داشت؛ وقتی از او سوال کردم چرا؟ گفت: مادرم گفته است: حلالت نمی کنم اگر در اردوگاه اسیران ایرانی فرزندان حضرت زهرا (س) را اذیت کنی.
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
به بهانه روز پاسدار

پاسداران، آیه های رزم در میدان جهاد هستند

پاسداران، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه های حساس این انقلاب هستند.
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
صبح امروز؛

مادر شهید مرتضی پورشه به فرزندش پیوست

پیکر مطهر حاجیه خانم زهرا گوشه ای مادر گرامی شهید مرتضی پورشه در میان حزن و اندوه جمعی از خانواده های معظم شهدا به خاک سپرده شد.
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
صبح امروز:

پیکر پاک شهید والا مقام پاسدار «امیر کاظم‌زاده» در پاکدشت تشییع شد

پیکر پاسدار "امیر کاظم‌زاده" که در عملیات پاکسازی و درگیری با نیروهای تروریست به شهادت رسید، با حضور مردم، خانواده و کودک شش‌ماهه وی تشییع و به خاک سپرده شد
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
انتخابات در بیانات رهبر معظم انقلاب-6

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولین است

تا قبل از انتخابات و در خود انتخابات، باید همت همه‌ى مسئولین این باشد که آرامش سیاسى کشور را حفظ کنند؛ نگذارند فضاى سیاسى کشور، جنجالى و متلاطم شود؛ این جزو چیزهائى است که هوشمندى مسئولان کشور ان‌شاءاللّه باید بتواند این را تحقق ببخشد...
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

شهید سعیدی براساس خط مشی اسلامی با بصیرت در راستای برنامه های حضرت امام (ره ) قیام کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک گفت: شهید سعیدی براساس خط مشی اسلامی با بصیرت در راستای برنامه های حضرت امام (ره ) قیام کرد و راه مبارزه را در پیش گرفت که به نوعی مبلغ امام شده بود .
۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸
انتخابات در بیانات رهبر معظم انقلاب-4

از انتخابات سال 88 چه درس هایی باید بگیریم؟

راه اساسى براى اینکه مشکلات انتخاباتى پیش نیاید، التزام به قانون است؛ این را من عرض بکنم. آحاد مردم در هر جاى کشور که هستند؛ در شهر، در روستا، در مرکز، در کلانشهرها و در همه جا، باید به دنبال این باشند که هر کسى حرفى میزند، بر اساس قانون باشد.
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲

برگزاری یادوراه سردار شهید غلامحسین افشردی در روستای «افشرد»

فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری یادواره بزرگ ملی سردار شهید غلامحسین افشردی(حسن باقری) در زادگاهش روستای «افشرد» هریس خبر داد.
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
شهید محمد باقر ساور علیا به روایت برادرش

سفره رزمی پراز میهمان ناخوانده

بهار زندگیش را درجبهه های جنگ گذراند. سفره رزمش را که پهن کنی پراست از ترکش هایی ناخوانده.
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

ماجرای نمایشگاه هایی که شهید علم‌الهدی پیش از شروع جنگ برپا می کرد

یکی از کارهای برجسته‌ای که شهید علم الهدی قبل از شروع جنگ تحمیلی انجام داد برگزاری نمایشگاه پیش بینی جنگ بود. او در جواب بی توجهی دولت موقت نسبت به اخبار برای آنکه تحرکات مشکوک عراق به صورت یک خبر مهم جلوه کند، دست به ابتکار جدیدی زد.
۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷