با حضور امیر نامی برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل

آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
امیر نامی:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس، انتقال فرهنگ عاشوراست

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس مانند فرهنگ عاشورا هیچ‌وقت تکراری و کهنه نمی‌شود، گفت: دفاع مقدس می‌تواند تاریخ انقلاب را تغذیه کند. کارهای خوبی در زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس صورت گرفته است، لیکن این کارها بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
فردا

محفل شعر "مشق سرو" در کرمان برگزار می‌شود

محفل شعر "مشق سرو" با موضوع دفاع مقدس و عاشورا در محل نمایشگاه کتاب کرمان برگزار می‌شود.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه نداجا در سیرجان آغاز شد

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه نداجا با حضور کارکنان وظیفه یگانهای تابعه نداجا از سراسر کشور به مدت پنج روز و به میزبانی مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا (سیرجان) برگزار می‌شود.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
روایت زندگی سردار شهید «حسن آقاسی زاده»

از تورنتوی کانادا تا تاسیس قرارگاه‌های «صراط المستقیم» و «خاتم‌الانبیاء»

با تسخیر لانه جاسوسی فعالیت زیادی در اعتصاب غذای دانشجویان مسلمان در کانادا داشت و مصاحبه‌های زیادی با رسانه‌های خارجی از جمله روزنامه لوموند در اثبات حقانیت جمهوری اسلامی و جاسوسی آمریکائیان در ایران نمود.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات عنوان کرد

تهاجم وزارت اطلاعات به سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات گفت: مقابله در سه حوزه مهار، فریب، نفوذ و تهاجم به سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه از جمله اهداف این اداره کل است.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
سردار شهید شوشتری در بیان همرزمان

یار و همراه کردها و بلوچ‌ها/ ماجرای تقلید صدای شوشتری

از قول انجیدنی گفتم: شوشتری ما چکار کنیم؟! و بعد شوشتری شدم و با صدای مقتدر گفتم: تازه می‌پرسی چکار کنی؟ باید تیپت را مستقر کنی، بعد از دو ساعت می‌گی من چکار کنم؟!... یک‌دفعه دیدم دستی پشت گردنم آمد که: پدرصلواتی، داری ادای من را در می‌آوری؟!
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
صبح امروز

پیکر جانباز شهید "بابک قادری" در جهرم تشییع شد +تصاویر

پیکر جانباز شهید "بابک قادری" صبح امروز با حضور مردم، مسئولین و دانشگاهیان در جهرم تشییع و به خاک سپرده شد.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

بازگشت جانبازان 70 درصدی از سرزمین وحی به مشهد مقدس

9 تن از جانبازان 70 درصد هشت سال دفاع مقدس پس از انجام اعمال حج تمتع وارد مشهد مقدس شدند.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

جلسه توجیهی جمع‌آوری اطلاعات و اسناد پدافند هوایی لشکر 5 نصر خراسان برگزار شد

اولین جلسه توجیهی جمع‌آوری اطلاعات و اسناد پدافند هوایی لشکر 5 نصر در مشهد مقدس برگزار شد.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر در مشهد تجلیل شدند

همایش تجلیل از ستاره‌های دانش ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر حائز رتبه برتر در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
استاندار کرمان:

فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی باید چاشنی فرهنگی داشته باشد

استاندار کرمان گفت: امروز هر کاری در حوزه اقتصاد و سیاست انجام می‌گیرد باید چاشنی فرهنگی داشته باشد.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
با موضوع دفاع مقدس

مراسم اختتامیه جشنواره فیلمنامه نویسی "هشت نوشت" در قم برگزار می‌شود

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلمنامه‌نویسی هشت نوشت با موضوع دفاع مقدس در نخستین روز آبان ماه خبر داد.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
امام جمعه کرمان:

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمن را ناکام گذاشته است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دشمن برای نیل به اهداف شوم خود دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد که این کار در عالم بی سابقه است.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
با صدور بیانیه

بسیج دانشجویی استان قم حکم اعدام شیخ نمر را محکوم کرد

بسیج دانشجویی قم با صدور بیانیه‌ای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر از سوی عربستان را محکوم کرد.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳