هدیه شهیدبرای خانه آخرت دوستش+عکس

در منطقه رسم بود بچه‌ها شب‌های جمعه کفن‌هایشان را درمی‌آوردند و به یاد روزی که قرار است دفن شوند، در این کفن‌ها می‌خوابیدند و به یاد اهل‌بیت (ع) در کفن‌هایشان اشک می‌ریختند تا این اشک‌ها روزی به دادشان برسد....
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
نماهای ماندگار از دفاع مقدس(4)

عکس/عشق ورزی به سبک جبهه

این تصویر از برادران گردان یونس از لشکر 14 امام حسین است.
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

نظر «آقا» درباره شهید منتظر قائم

ما به وجود چنین عناصر بزرگ و عزیز، چنین روحهای فداکار و دلهای آشنا با خدا افتخار می کنیم و این جمله ای است که امام فرمودند من افتخار می کنم به داشتن چنین جوانهایی
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

دلیل هراس آمریکایی‌ها از نام یک شهید ایرانی

دستگیری نادر برای دشمن بسیار بااهمیت بود، دست و پای نادر به صورت مچاله، توسط دشمن بسته می‌شود ولی او کماکان روحیه خود را تسلیم دشمن نمی‌کند. هنگامی که جنازه مطهرش به خاک پاک میهن رسید، دست ها و پاهایش به صورت خیلی محکم بسته شده بود و نشان می داد که دشمن، حتّی از جسم بی جان این سردار شهید نیز می ترسید...
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱
کلام شهدا(3)

هرچه به کلاس بالاتری از ایمان برویم، درس هایمان مشکل می شود

شهید سیدعباس جولایی: هرچه به کلاس بالاتری از ایمان برویم، درس هایمان مشکل می شود و درس امتحانات مشکل تر و شیطان هم تلاشش بیشتر می شود...
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰
وصیت نامه شهدا(17)

فرازی از وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی مسجدی

فرازی از وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی مسجدی
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

شهدای شما در حد خدایان کشور ما هستند!

تعدادی از ژنرال‌ها از کشورهای دیگر به ایران آمده بودند، به من گفتند برای این‌ها حرف بزن.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
آشنایی با فرماندهان دفاع مقدس(4)

شهید حبیب الله مظاهری؛ فرمانده گردان مسلم بن عقیل (س) لشکر 27 محمد رسول الله(ص)

اوپس از شانزده سال چشم انتظاری پدر و مادرش متولد شده بود و این انتظار طولانی، مبارکیِ میلاد حبیب الله را صد چندان می کرد.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
خاطرات جبهه و جنگ(27)

من باید وایسم بدن پسرم رو ببرم برای مادرش! مادرش منتظره!

واسه رد شدن از سیم خاردارها نیاز به یه نفر داشتن تا روی سیم خاردارها بخوابه و بقیه از روش رد بشن....
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
نماهای ماندگار از دفاع مقدس(3)

عکس/اعزام به خط

نمایی ماندگار از اعزام رزمندگان به خط مقدم جبهه
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

آخرین نبرد شهید مدافع حرم «مهدی صابری» به روایت یکی از همرزمان

مهدی صابری هم فرماندهی می‌کرد هم به خاطر مهارت‌های پزشکی مجروحان را مداوا می‌کرد؛ به خاطر اتمام مهمات در ناامیدی بودیم که یک چفیه پر از نارنجک اطرف ابوحامد برایمان هدیه آمد. این هدیه شعف زیادی در دل مهدی و بچه‌های خط‌شکن ایجاد کرد.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

از کشف خلبانی با «بال شکسته» تا شنیدن صدای خرد شدن اهرم تحریم‌ها

فرمانده دانشکده هوانیروز گفت: در عملیات «پرواز بدون ارتباط» با فرض از بین رفتن هرگونه ارتباط بین نیروهای خودی، خلبانان ما به گونه ای آموزش دیده اند که با استفاده از برخی از علائم و نشانه ها بتوانند با موفقیت پرواز کرده و به محل مورد نظر برسند .
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
سردار شادمانی:

«سپاه» جبهه مقاومت را مدیریت می‌کند/ خرید S300 تازه مقدمه کار است/ برای اسیر گرفتن از دشمن در دریا آماده‌ایم/ مبدا تهاجم علیه ایران را هدف قرار می‌دهیم

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سپاه در طول سال‌های پس از انقلاب نشان داد که از یک قابلیت منحصر به فرد برخوردار است، گفت: امروز این سپاه است که جبهه مقاومت را مدیریت می‌کند.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

خواب شیرین "حسین" در کنار جنازه عراقی!

نزدیکی‌های کمین دشمن، جنازه‌ای در آب افتاده بود، حسین از سر دلسوزی که حالا این بنده‌ خدا شهید شده، جنازه را از آب بیرون می‌کشد و روی آکاسیو قرار می‌دهد...
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

ذبح افسر نفوذی به دست جلاد داعش+عکس(۱۸+)

یکی از نیروهای ارتش عراق که با پیوستن به عناصر داعش ضربات مهلکی را بر آنها وارد کرده بود روز جمعه به دست جلاد این گروه جنایتکار به شهادت رسید.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳