نقوی‌حسینی تشریح کرد

جزئیات پیشنهادات ایران و ۱+۵ درباره لغو تحریم‌ها در مذاکرات وین ۴

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، جزئیاتی از مذاکرات هسته‌ای وین ۴ به خصوص پیشنهادات ایران و طرف غربی درباره لغو تحریم‌ها را تشریح کرد.
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
معاون امنیتی وزیر کشور:

کمیته امنیتی ایران و پاکستان پس از سه سال فعال می‌شود

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: کمیته امنیتی ایران و پاکستان پس از سه سال فعالیت خود را از سر می‌گیرد و امنیت مرزها ارتقا می‌یابد.
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا:

احتمال حملات تروریستی علیه آمریکا افزایش یافته است

«کیت الکساندر» که در پی افشاگری‌های «ادوارد اسنودن» مجبور به کناره‌گیری از سمتش شد، می‌گوید گسترش فعالیت‌های گروه‌های تروریستی در خاورمیانه، احتمال حمله به ایالات متحده را نیز افزایش داده است.
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
تحولات امنیتی عراق

۷ کشته و ۱۷ زخمی در انفجار شمال بغداد

انفجار در شمال بغداد ۷ کشته و ۱۷ زخمی برجای گذاشت.
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع) مطرح کرد

راهبردهای جدید در دستور کار سپاه پاسداران

رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: سپاه راهبردهای جدیدی را دستور کار خود قرار داده است تا نگاهی به تغییر شخصیت، نگاه و رفتار کارکنان خود داشته باشد.
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
محسن رضایی :

موشک‌های بالستیک جزو خطوط قرمز ایران در مذاکرات هسته‌ای است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موشک‌های بالستیک و به‌طور کلی تجهیزات افزایش توان دفاعی جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای است.
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

نواده امیرکبیر که تخریب‌چی شد

شهید «سیدرضا قائم‌مقامی» تا اول دبیرستان درس خواند و در نوروز 67 در حالی که ۱۶ سال بیشتر نداشت، تخریب‌چی شد.
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
بروجردی در واکنش به توهمات آمریکا:

موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به موضع گیری آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه موضوع موشکی ایران بر روی میز مذاکره قرار دارد، گفت: موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند.
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

کتاب شهریار زرشناس با عنوان «نیمه پنهان آمریکا» به چاپ دوم رسید

کتاب «نیمه پنهان آمریکا؛ مروری کوتاه بر بنیانهای نظری و ارکان تمدنی آمریکا» نوشته شهریار زرشناس، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سوی دفتر نشر معارف به چاپ دوم رسید.
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
برشی از کتاب «عباس دست‌طلا»

نه بابا! من راستی راستی می‌خواهم بروم بجنگم

حسین به من نزدیک می‌شود: می‌خواهم بروم خط!نگاهش می‌کنم. هنوز پشت لب‌هایش سبز نشده. توی چشم‌هایش دنیایی حرف دارد؛ حرف‌هایی که من ازش سر در نمی‌آورم: تو همین حالا هم توی خطی؛ خط جنگی! می گوید: نه بابا! من راستی راستی می‌خواهم بروم بجنگم.
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

زیر عکس استالین، از بسیجی‌ها بازجویی می‌کردند

سردار جزی می‌گوید: ۱۷ سال داشت اما به نظرم مسن‌تر می‌زد. به او گفتم: «آقا جواد خیلی شکسته شده‌ای؟» نگاه خود را به زمین انداخت و نمی‌خواست چیزی بگویم. چشم‌هایش پر از اشک شد و گفت: «چه طور می‌توانیم شاهد مُثله شدن دوستان‌مان باشیم»؟
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

نقش پهپادهای ایران در تغییر معادلات منطقه

با رونمایی از مدل ایرانی پهپاد RQ۱۷۰، توجه رسانه‌های غربی به ماموریت‌هایی که این پهپاد‌ها خواهند داشت، جلب شده است. با این حال این برای اولین بار نیست که قرار است هواپیمای بدون سرنشین ایرانی برای ماموریت‌های شناسایی به کار برده شود.
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

تخریب مزار "اویس قرنی" به دست تروریست‌های داعش

گروه تروریستی داعش مزار "اویس قرنی" را در الرقه سوریه مورد هدف قرار داده و آن را تخریب کردند.
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
معاون وزیر راه:

قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و وزارت راه ۶۲۰ کیلومتر راه روستایی می‌سازند

معاون راه روستایی وزارت‌ راه گفت: معاونت راه‌ روستایی وزارت راه و قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه، توافق کردند ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی با مشارکت طرفین در مناطق محروم ساخته شود که در گام اول ۲۰۰ میلیارد تومان توسط دو طرف برای ساخت ۶۲۰ کیلومتر راه اختصاص یافت.
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
سردار آزادی:

راهبرد دفاع مقدس سرلوحه امور کشور باشد

معاون فرهنگی‌ اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تهدیدهای غرب را نباید به مذاکرات هسته‌ای پیوند زد.
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳