به بهانه ورود 175 شهید غواص به کشور و سالروز سوم خرداد؛

کلیپ «از خون جوانان وطن ...» با صدای علیرضا قربانی منتشر شد+فیلم

کلیپ «از خون جوانان وطن»، بر روی ترانه‌ای از «علیرضا قربانی» با همین نام ساخته شده که در واقع همان تیتراژ سریال «آخرین روزهای زمستان» است که با یک تنظیم جدید، در قالب ویدئو کلیپ عرضه شده است. این کلیپ قرار است از تمام شبکه‌های تلویزیون نمایش داده شود.
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
در مراسم رونمایی از دو اثر عاشورایی حسن روح‌الامینی مطرح شد

هنر انقلاب مظلوم‌ترین بخش فرهنگ و هنر مملکت است/ امثال روح‌الامینی کار سرباز‌هایی مثل حسن باقری را برعهده دارند

در مراسم رونمایی از دو اثر عاشورایی حسن روح‌الامینی موضوعاتی مانند مظلومیت هنر انقلاب و نیاز به افرادی مانند روح‌الامینی در جنگ نرم مطرح شد.
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به یاد شهیدان علیرضا مسکین اردستانی و حسین زارع؛

تخریبچی‌هایی که با پل منفجر شدند

پل که تخریب شد حاج احمد هم رسید و با حاجی و نیروهایی که مونده بودن اومدیم به سمت خرمشهر و خرمشهر آزاد شد و قلب امام شاد شد خرمشهر آزاد شد و آبهای اروند پاره های تن رضا و حسین رو با خودش برد.
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

ابتکار جالب یک خبرگزاری در حمایت از کودکان یمن

خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در نسل کشی ملت مظلوم یمن و بی اعتنایی مجامع مدعی حقوق بشر و رسانه‌های سلطه، حقوق یک روز کاری خود را برای امداد رسانی به کودکان این کشور اختصاص دادند.
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
سیده زهرا حسینی در خرمشهر خون دل این روزها را روایت کرد/

راوی کتاب «دا»: چرا باید به رهبر «چشم» بگوییم ولی کار خودمان را بکنیم؟

سیده زهرا حسینی بیش از آنکه به نامش شناخته شده باشد، به کتابی که آنرا روایت کرده است مشهور است، و بیش از آنکه او را به بانو حسینی بشناسند، به «راوی کتاب دا» می‎شناسند.
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

پخش نخستین مستند روایت فتح از جبهه آبادان در تلویزیون

مستند «آبادان شهر مظلوم» ساخته محمدرضا اسلاملو که از نخستین مستندهای ساخته شده در جبهه آبادان است که توسط اکیپ روایت فتح در شهر آبادان تهیه و ساخته شده از شبکه مستند پخش می‌شود.
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
سرود کریمی شب ولادت امام حسین(ع)

صوت/اهل عالم بدونن من هم اهل یمنم

سرود محمود کریمی در شب ولادت امام حسین(ع)
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

سیدالساجدین علیه السلام و جهاد در پرتو بندگی

امروزه انسان های بسیاری هستند که خود را محب و واله خداوند می دانند و در عرصه های مختلف با این عنوان ظهور می کنند. هر ادعایی باید در مرحله عمل به اثبات برسد و فرد دلایلی برای صدق مدعای خود بیاورد. اگر محبوب خداست و اوست که حاکم بر این است که چه کسی محبوب واقعی می باشد، پس بهتر است ببینیم او چه معیاری را برای عیار این مقوله بیان می کند؟
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

من 72 ساعت دیگه شهید میشم!

گفتم: «مهدی جان! برادر من! آخه این چه حرفیه که می زنی، از کجا می دونی عملیات میشه؟ اصلا از کجا می دونی شهید میشی؟»
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵

اخراج دختر محجبه مسلمان از مدرسه‌ای در هند

مدرسه‌ای در هند، یک دانش‌آموز دختر مسلمان را به دلیل داشتن حجاب اخراج کرد.
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

ماجرای شهدای گمنام و برگه ها ی امتحانی

سرکلاس بودیم استاد ازدانشجویان پرسید:این روزها شهدای زیادی رو پیدامیکنند وبه ایران می آورند.......
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
بازتاب اعلام خبر کشف پیکر 175 غواص شهید در فضای مجازی

پست‌هایی که به احترام شهدای غواص منتشر شدند+تصاویر

کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از شنیدن خبر کشف پیکرهای مطهر 175 شهید غواص، با انتشار تصاویری به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

‌خاک ‌هم به احترام تو قیام می‌کند

خدا همین نزدیکی هاست، میان قامت تو قامتی که تا زانوست، هرگاه که می ایستادی، رشادت تو، رشادت عباس(ع) را تداعی می کرد.
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

دست‌های بسته‌ای که دهان ضدانقلاب را باز کرد/ اشک تمساح از آن سوی مرزها+عکس

پس از انتشار خبر کشف پیکرهای مطهر ۱۷۵ شهید غواص دفاع مقدس با دستان بسته، خبرنگار اپوزیسیون نیز زبان باز کرد!
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

مردی که اریکه آل‌سعود را به لرزه انداخته است+عکس

ابو یحیی عبدالله عیضة الرزامی، فرمانده ارشد نظامی انصارالله یمن، هم‌اکنون فرماندهی میدانی گردان‌های شهید سید حسین الحوثی علیه رژیم آل سعود را در دست دارد.
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷